Chili olie til gynteren
Fra : Steen

Dato : 19-09-02 12:53

Hej

For et-to års tid siden var der en kvinde fra danmark, der havde hittet på
en slags chiliolie der skulle give alverdens lykke - både til mænd og især
kvinder.

Har nogen prøvet det - og virker det?

Hvor anskaffer man sig dette produkt?

PFT

Steen
--
Email minus .com

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 19-09-02 14:56

> For et-to års tid siden var der en kvinde fra danmark, der havde hittet på
> en slags chiliolie der skulle give alverdens lykke - både til mænd og især
> kvinder.

Uden at have prøvet det, så tror jeg at "alverdens lykke" er en kende
overdrevet - medmindre du tænder på en vildt og inderlig brændende
fornemmelse på steder hvor huden er vildt tynd.