Q: Alcatel 501 - alarm
Fra : Thomas

Dato : 19-09-02 10:42

Hej NG

Alarmfunktionen virker pludselig ikke ("Tjenesten er ikke tilgængelig"),
og det er irriterende for jeg bruger den meget.

Fejlen er opstået efter at jeg i kalenderen slettede nogle gamle
aftaler. Jeg har prøvet med SIM-kort fra forskellige operatører (den er
ikke operatørlåst), men fejler optræder i alle tilfælde.

Nogen ideer?

mvh. Thomas

Fra : O.p

Dato : 19-09-02 18:34

hej thomas

off topic

men jeg overvejer at købe denne telefon

kan du ikke skrive lidt for og imod...

hilsen

Ole P

crazymail@get2net.dk

Fra : Thomas

Dato : 20-09-02 00:06

off topic? Hvor så?

Den er ok, dejlig kompakt men lovlig omstændelig menubetjening (man skal
trykke en mulliard gange for at rydde op i sine SMS'er). Den har et år
på bagen og jeg ville tro, der er andet og mere attaktivt på markedet nu
- måske en nyere Alcatel.