MS Windows
briani 27239
Engelsk v dansk XP
Fra : Villy Dalsgaard

Dato : 19-09-02 10:22

Er der nogen fordele ved at bruge den engelske/amerikanske
version af XP, fremfor den danske?Bortset fra servicepakkerne
kommer lidt hurtigere?

Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Klitgaard

Dato : 19-09-02 10:52

"Villy Dalsgaard" <vidal@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen fordele ved at bruge den engelske/amerikanske
> version af XP, fremfor den danske?Bortset fra servicepakkerne
> kommer lidt hurtigere?

Næh.

--
....Klitgaard
"Every night is a battle with alcohol. Some nights I win, some nights I

Fra : goofy

Dato : 19-09-02 12:57

Hej Villy
> [...]
>

> Er der nogen fordele ved at bruge den engelske/amerikanske
> version af XP, fremfor den danske?Bortset fra servicepakkerne
Der er en lille forskel, mange af de ekstra værktøjer f.eks. Power toys
køre kun på engelske versioner
prøv at se
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Jeg kunne godt bruge et par af disse, men som jeg forstår det kan de kun
køre på engelske versioner
Hvis jeg har misforstået noget så skriv venligst

Med venlig hilsen
Steen Vinbæk

Fra : Morten

Dato : 19-09-02 13:04

> [...]
> køre på engelske versioner
> Hvis jeg har misforstået noget så skriv venligst

Som jeg forstår det virker de fint under en dansk windows, men har kun
engelske menuer, dvs. de bliver ikke oversat.
"PowerToys will only work with US-English regional settings." Regional
settings må være 'det lokale sprog'.
Men prøv da at installere. Normalt burde man får besked om at versionen
ikke passer til den installerede windowsudgave, og ellers kan det jo højst
gå galt

Mvh.
Morten

Fra : Klitgaard

Dato : 19-09-02 13:57

"goofy" <nospam@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis jeg har misforstået noget så skriv venligst

De virker fint her.

Fra : goofy

Dato : 20-09-02 08:35

Hej

> De virker fint her.

Takker for svarerne, jeg prøver

Steen Vinbæk

Fra : Pico

Dato : 19-09-02 16:10

goofy wrote:
> [...]
> "Villy Dalsgaard" <vidal@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Der er en lille forskel, mange af de ekstra værktøjer f.eks. Power

Så må jeg heller afinstallere Power Toys da jeg køre med dansk XP,
jeg har eller været glad for den og den har virket uden nogen prob.
overhovedet, men når jeg ikke kan bruge den er det "ud".
Pico