Ericsson T65
Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 19-09-02 09:31

Jeg har netop fået mig en Ericsson T65. Da jeg sad og kiggede lidt
rundt i menuerne for at se, hvilke funktioner, der var i telefonen mv.
oplevede jeg flere gange, at displayet låste og nogle gange blev helt
sort. Den eneste mulighed for at komme videre var ved at "genstarte"
telefonen ved at holde "no" nede i 10 sekunder.

Er det noget andre har oplevet?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : rkl

Dato : 19-09-02 23:42

Hej Morten

Oplevede præcist det samme med min T65. Sendte min tlf. til reperation
(Gør det hellere med det samme, så får du sandsynligvis en ny). Hvilken
softversion har du på mobilen og hos hvilket selskab købte du den? Måske
det skyldtes software-fejl? - Købte min hos telekaeden.
Den skulle komme tilbage imorgen (2 dage - skrev de)

Mvh Rasmus

http://www.kandu.dk/

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 20-09-02 10:26

"rkl" <rkl.news@kandu.dk> skrev:

> Oplevede præcist det samme med min T65.

Øv og jeg kan efter en søgning på Google se, at andre har oplevet noget
tilsvarende.

> Sendte min tlf. til
> reperation (Gør det hellere med det samme, så får du sandsynligvis
> en ny).

Det er jo netop det. Problemet er, at der vist er en lidt grim tendens
til, at der er en stor risiko for at få en brugt telefon tilbage,
hvilket jeg ikke kan acceptere.

> Købte
> min hos telekaeden.

Det var også der jeg købte min telefon.

> Den skulle komme tilbage imorgen (2 dage -
> skrev de)

Du må meget gerne vende tilbage med dine oplevelser i forbindelse med
reparationen/ombytningen dvs. om du fik en helt ny telefon eller den
samme telefon tilbage med ny firmware og naturligvis om problemet blev
løst.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Thomas Carstensen

Dato : 25-09-02 14:20

>Du må meget gerne vende tilbage med
> [...]

Hej

Har du fået din T65 tilbage?

Har du fået løst problemet med at telefonen låser osv

Jeg har de samme problemer og er LIIIDT træt af det.

Har hørt at man kan gå til en butik med Ericsson Service Provider et
eller andet (kan ikke huske det nøjagtigt) og få telefonen opdateret
gratis (under garantien), er der nogen der har prøvet det?, og kender

nogen butikker med en sådan service i Roskilde/Københavns området ???

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 26-09-02 12:57

Thomas Carstensen <thomas.carstensen@8EGV1privat.dk> (slet 8EGV1)
skrev:

> Har du fået din T65 tilbage?

Det er ikke mig, der havde den til reparation men "rkl".

Jeg har ikke indsendt min telefon til reparation, da jeg gerne vil høre
om andre får rettet deres fejl.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : rkl

Dato : 26-09-02 13:59

Hej igen

Jeg har fået min T65 tilbage, og det var den samme, med nyt display samt
opdateret soft. Desværre var problemet der stadig - den låste sig (sort
skærm)!
Jeg sendte den retur igår og håber nu på at modtage en ny i morgen?! Jeg
giver skal nok melde tilbage når den kommer.
Og denne gang med det samme :) Men kunne ikke skrive på kandu.dk - spurgte
bare om jeg ville abonnere på "tråden"!

mvh Rasmus

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 26-09-02 14:24

"rkl" <sletquxuz@hotmail.comslet> skrev:

> Jeg har fået min T65 tilbage, og det var den samme, med nyt
> display samt opdateret soft. Desværre var problemet der stadig -
> den låste sig (sort skærm)!

Kan man mon være så fræk at konkludere, at Ericsson ikke tester deres
software før de smider det ned på flashrommen?

* De indbyggede ringetoner i telefonen afspilles alt for hurtigt,
hvilket tager omtrent et sekund at opdage.
* Displayet går i sort (oftest) eller bliver helt blankt i løbet af
kort tid med lidt roden rundt i menuerne.

> Men kunne ikke skrive på kandu.dk -
> spurgte bare om jeg ville abonnere på "tråden"!

Jeg kan kun anbefale dig at prøve en rigtig newsreader istedet for
webløsningen, hvis du har mulighed for det. Outlook er nem at gå til
som førstegangsbruger derudover kan XNews anbefales og Agent og Gravity
er også glimrende.

--
Morten http://miljokemi.dk