Børnesange
Fra : Lotte Ranneries

Dato : 19-09-02 09:36

Hej alle.
Jeg leder efter teksten til en bestemt børne sang.

Første vers lyder sådan her;

"Når jeg kigger gennem nøglehullet,
ser jeg at der står en hest på gulvet,
hvad den står der for, det ved jeg ikke,
der er flere steder den ku´ ligge".

Jeg ved ikke hvor mange vers der er, men jeg mener der er tre.

Er der nogle der kan hjælpe eller skal jeg søge et andet sted på Nettet?

KH Lone.

Fra : Uffe Holst

Dato : 19-09-02 10:06

In an article of 19 Sep 2002 Lotte Ranneries wrote:

> Er der nogle der kan hjælpe eller skal jeg søge et andet sted på Nettet?

Google er altid din ven. 15 sekunder tog det mig at finde frem til:

http://home2.inet.tele.dk/wagnerhu/tek-quaz.htm

--
Uffe Holst

Fra : Lotte

Dato : 20-09-02 08:46

Hej Uffe.
Tak for hjælpen. Den udgave havde jeg nu fundet i forvejen og det er bestemt
ikke den. Jeg ved at første vers er det samme, men resten er vist blevet
udsat for en gang sjov og spas, for det er i hvert fald ikke rigtigt, men
jeg må søge videre.

Hilsen Lone