logon-tid?
Fra : Peter Holm

Dato : 19-09-02 08:56

Tager det tid at logge på en adsl forbindelse? Jeg mener allá telefonmodem,
og i forhold til feks Stofa-forbildelse?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 19-09-02 09:22

"Peter Holm" <petersigerhej@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Tager det tid at logge på en adsl forbindelse? Jeg mener allá
telefonmodem,
> og i forhold til feks Stofa-forbildelse?

Nej, du er på hele tiden. Jeg kender ikke til Stofa.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Peter Holm

Dato : 19-09-02 10:11

"Morten Brynjolf" <news@brynjolf.nu> wrote in message

> "Peter Holm" <petersigerhej@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> telefonmodem,
>
> Nej, du er på hele tiden. Jeg kender ikke til Stofa.

Gælder det både med Modem og Router, eller er der forskel i den måde/tid man
kommer på?
Peter

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 19-09-02 11:11

> Gælder det både med Modem og Router, eller er der forskel i den måde/tid
man
> kommer på?

Den type ADSL-modem jeg har (TDC Bredbånd) er koblet direkte til en router,
men kan også kobles direkte til PCen hvilket så betyder at så snart PCen er
oppe at køre er der hele tiden adgang til internettet.

Men der findes jo forskellige typer.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Søren Blom

Dato : 19-09-02 12:10

"Morten Brynjolf" <news@brynjolf.nu> skrev
> man

Hvis man køre uden router på f.eks. en Netexpress forbindelse, som er den
ADSL jeg kender til, så skal du bruge en opkaldsopforbindelse, som hvis man
bruge telefon modem, men forbindelsen er der i samme split sekund man
trykker på etablere forbindelse. Så på det område er Stofanet faktisk
langsom.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Jan

Dato : 20-09-02 01:01

> [...]
> bruge telefon modem, men forbindelsen er der i samme split sekund man
> trykker på etablere forbindelse. Så på det område er Stofanet faktisk

Ja ja, spis nu brød til. Stofanet er da på så snart du åbner hjemmesiden.

/Jan

Fra : Flemming Joensson

Dato : 20-09-02 09:54

"Jan" <jan@ingenmail.dk> wrote in

> man
>
> Ja ja, spis nu brød til. Stofanet er da på så snart du åbner
> hjemmesiden.

Eller kører telnet logon programmet. Det er faktisk endnu nemmere.

Flemming

Fra : Jan

Dato : 20-09-02 11:23

> Eller kører telnet logon programmet. Det er faktisk endnu nemmere.

Jeps :)

/Jan