Zyxel ISDN Modem og Win 2000
Fra : Martin Lindemann Fre~

Dato : 19-09-02 07:08

Hejsa !

Problemet består I en PC med Windows 2000 installeret, samt et ZyXEL ISDN
modem, når man vil gå på nettet lige efter PC'en er startet op, så er der
ingen problemer, alt virker fint. Venter man så et par timer, så skriver
Windows lige med det samme, at man ikke kan komme på, for modemet kan ikke
findes, denne medd. kommer lige med det samme, som om den slet ikke prøver
at lede efter det.

Altså som om en eller anden driver er væk ??

Har i høre om dette fænomen før ??

Jeg har selv hørt det før, men her var det tilfældet for et analogt modem,
men jeg tror mere det drejer sig om den serielle forbindelse til PC'en...

Men jeg er på bar bund her

Mvh. Martin