mere fra samme pige
Fra : Kuruderu

Dato : 18-09-02 22:30

Jeg har lagt både den lille .swf som har været postet før, samt 1 mere ud på
min hjemmeside:

kuruderu.101main.com

Håber i kan li den også det er med samme pige iøvrigt...

Kuruderu

Fra : Anita

Dato : 18-09-02 22:45

"Kuruderu" skrev

> Jeg har lagt både den lille .swf som har været postet før, samt 1 mere ud

> min hjemmeside:

Hejsa Kuruderu

Jeg tror nok at det er normal "kotume" at man anvender sin signatur til at
reklamere for sin hjemmeside. Dette er jo en gruppe der mest er beregnet til
snak og debat. Så hvis der er noget du har lyst til at debattere, eller
udveksle meninger omkring, må du endelig skrible løs

Venlig hilsen Anita

Fra : Kuruderu

Dato : 19-09-02 03:05

Jeg ved godt at man ikke må reklamere herinde, og det var heller ikke min
hensigt, men jeg så at den swf fil var ret populær og så tænkte jeg at folk
evt. også ville se den anden hun har lavet. Grunden til at jeg ikke har
skrevet såå meget herinde endnu (har fulgt gruppen i 2-3 mdr) er at der ikke
har været så meget af interresse endnu.

Jeg er ked af at du opfattede mit indlæg som reklame, jeg burde nok have
formuleret mit indlæg lidt bedre og så sagt at folk kunne maile mig or at få
dressen.

Kuruderu

Fra : Henning

Dato : 19-09-02 03:22

Kuruderu wrote:

Hej

> [...]
>
> Jeg er ked af at du opfattede mit indlæg som reklame, jeg burde nok
> have formuleret mit indlæg lidt bedre og så sagt at folk kunne maile

Du var nu ikke så off topic, det var da et dejligt erotisk indslag

Men gør flittig brug af en signatur, der har du 4 linier a' 74 tegn
at muntre dig med

En signatur adskiller er 2 tankestreger og et mellemrum før du
trykker på returtasten og sætter det ind du vil bruge

MVH
Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 19-09-02 03:52

Thu, 19 Sep 2002 04:22:19 +0200, skrev "Henning"
<h2m@madsen.mail.dk>:

>Men gør flittig brug af en signatur, der har du 4 linier a' 74 tegn
>at muntre dig med

og huske at svare under det citerede og nøjs med at citere det du
svarer på, ofte er et par enkelte linier nok.
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>

Fra : JJ

Dato : 19-09-02 07:59

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Når der svares på et indlæg, svar venligst under det citerede og
> skær venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.

Puha det kan ikke være mange indlæg du kan læse med det store killfilter du
må have...... Kig ud af vinduet Knud. Solen skinner og fuglene synger,
selvom det er efterår.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 19-09-02 08:47

> Puha det kan ikke være mange indlæg du kan læse med det store
> killfilter du må have...... Kig ud af vinduet Knud. Solen skinner og
> fuglene synger, selvom det er efterår.

Knud er officiel vejleder i dss, valgt af gruppen.

--
Mark
Læs min ugentlige Robinson-klumme:

Fra : JJ

Dato : 19-09-02 10:16

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote in message
> Knud er officiel vejleder i dss, valgt af gruppen.

Ok, sorry, det er sikkert også nødvendigt med en strammere linie, når nu
seksualitet er temaet, end det er for andre grupper. Ikke mere OT fra
mig....
Mvh
JJ

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-02 09:41

> [...]
> er beregnet til snak og debat. Så hvis der er noget du har lyst til
> at debattere, eller udveksle meninger omkring, må du endelig skrible

"Rønnebærrene er sure" sagde ræven - den kunne ikke nå dem.

Og til Kuruderu: Du er 100% on-topic og vi er mange, der sætter pris på
dit link.

--
-Jens B.

"Jeg kan oplyse dig at jeg er skolelærer, og jeg er _fodboldtræner_ for
vores lokale puslingehold, så nej jeg ved ingenting, vel ?". Skribent i
dk.politik.indvandring.

Fra : Anita

Dato : 19-09-02 12:53

"Jens Bruun" skrev

> "Rønnebærrene er sure" sagde ræven - den kunne ikke nå dem.

Hvad er det liiige for en kommentar? Hvad er det jeg ikke kan nå - mener du?

Men du følte dig måske truffet over min kommentar?

> Og til Kuruderu: Du er 100% on-topic

Beklager, men der ER altså ikke meget oplæg til debat i at smide et link og
intet andet.

>og vi er mange, der sætter pris på
> dit link.

Det er muligt, men nu er dss jo ikke en linkcentral. Hvorfor ikke bare bruge
sin signatur til den slags?

Venligst Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-09-02 13:18

> "Jens Bruun" skrev

> Hvad er det liiige for en kommentar? Hvad er det jeg ikke kan nå -
> mener du?

Du kender ikke ordsproget? Jeg tror de fleste andre ved, nøjagtig hvad
jeg mente.

> Men du følte dig måske truffet over min kommentar?

Næ, gør du over min?

> Beklager, men der ER altså ikke meget oplæg til debat i at smide et
> link og intet andet.

Kunne du tænke dig at bruge bare to minutter på denne side, inden du
brokker dig yderligere:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

> Det er muligt, men nu er dss jo ikke en linkcentral. Hvorfor ikke
> bare bruge sin signatur til den slags?

Jeg gentager - kunne du tænke dig at bruge bare to minutter på denne
side, inden du brokker dig yderligere:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

[FUT: dk.admin.netikette]

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 20-09-02 13:25

> Jeg gentager - kunne du tænke dig at bruge bare to minutter på denne
> side, inden du brokker dig yderligere:
>
> http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet

Du burde vist tage og læse:

Annoncering af enhver art og filattachements er ikke tilladt i
gruppen. Henholdsvis dk.opslag.personlig,
dk.opslag.internet eller markedshierarkiet og
dk.binaer.erotik, det er naturligvis tilladt at
fortælle at man har lagt billeder i de binære grupper, hvis
billederne ellers falder inden for rammerne af gruppen.

Og linket falder klart ind under annoncering!

mvh
Johan

Fra : Anita

Dato : 20-09-02 14:09

"Johan Holst Nielsen" skrev

> Du burde vist tage og læse:
KLIP
> linket falder klart ind under annoncering!
>
> mvh
> Johan

Thanks. Troede jeg var den eneste, der havde den opfattelse. Men det er Jens
Bruun dog ikke enig med du og jeg i, se evt. dk.admin.netikkette, hvor
tråden blev flyttet hen.

Jeg forstår bare ikke, det er så svært at bruge sin signatur til den slags,
selvom det bare er små pudsige indfald som et link eller lign. Som Nette
skriver i tråden om vandrehistorier, kunne jeg i dette tilfælde finde en
masse 'frække' links og starte en tråd op til hver eneste af dem, men det er
jo ikke meningen med denne gruppe.

Venlig hilsen Anita

Fra : Henning

Dato : 20-09-02 17:22

Johan Holst Nielsen wrote:

> Og linket falder klart ind under annoncering!

Lad os lige spise brød til
Så længe det handler om et link til en ikke kommerciel
side, hvor der findes noget erotisk stof, synes jeg godt
man kan se gennem fingre med et sådan ( uopfordret ) link,
tingene kan godt blive for restrektive og rigide endda.

Men helt klart, ville det være bedst, hvis et link, der ikke
i samme indlæg lægger op til debat, placeres som en signatur.
Havde der fra afsenders side været et spørgsmål som
f.eks. Hvad mener andre om....., så havde det jo været
100% on topic og validt som et debatoplæg.

Så link der direkte bruges som henvisning til at skabe en
debat som ligger inden for fundatsens brede rammer er
acceptable, men alt andet skal/kan skrives i signaturen
også ikke on-topic stog!

MVH
Henning

Fut. news:dk.admin.netikette

Fra : Gitte

Dato : 19-09-02 17:41

Hej

>Håber i kan li den også det er med samme pige iøvrigt...

Ideen er vældig god, men hvad med at lade os se nogle mænd ?

MVH
Gitte

Fra : Kuruderu

Dato : 21-09-02 17:37

Jeg har desværre ikke fundet nogen med mændendnu... da jeg har fået et par
emails fra andre der ogås gerne ville se sådanne... me njeg leder videre og
hvis der er andre der finder nogen er i velkomne til at sende dem til mig så
skal jeg nok lægge dem op på min side og komme med linket, i min signatur.

Kuruderu

Fra : Henning

Dato : 21-09-02 18:17

Kuruderu wrote:
> [...]
> leder videre og hvis der er andre der finder nogen er i velkomne til
> at sende dem til mig så skal jeg nok lægge dem op på min side og

Hej, vil du lige tænke over din klippe og citat teknik?
Klip det væk, du ikke svarer på og svar under det du
citerer, det gør debatter mere læsevenlige og overskueelige

MVH
Henning

Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 21-09-02 17:47

"Kuruderu" <Kuruderu@dak.kollegie6400.dk> wrote in message
> Jeg har lagt både den lille .swf som har været postet før, samt 1 mere ud

> min hjemmeside:

Hvad gør man med en .swf fil? Altså hvordan åbner man den?

Fra : Chokmah

Dato : 21-09-02 18:28

On Sat, 21 Sep 2002 18:46:49 +0200, "Jógvan Lindenskov"
<quadro_jog@hotmale.com> wrote:

>"Kuruderu" <Kuruderu@dak.kollegie6400.dk> wrote in message
>på
>
>Hvad gør man med en .swf fil? Altså hvordan åbner man den?

lur mig om det ikke er flash ???
jeg mener det prøv at søg på det på google du kan hente et program
gratis der klare sagen.
MvH
Bo M Mogensen

fut :dk.snak.off-topic

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-09-02 20:16

Sat, 21 Sep 2002 18:46:49 +0200, skrev "Jógvan Lindenskov"
<quadro_jog@hotmale.com>:

>Hvad gør man med en .swf fil? Altså hvordan åbner man den?

Du har sikkert flash i din browser.

Gem filen og træk den ind i browservinduet.

Fra : Lennon

Dato : 23-09-02 08:42

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse > skær
venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
> Svar kun i nyhedsgruppen - tak! E-mails besvares ikke.

For satan da,du bestiller ikke andet end og brokke sig.
Lad dog folk skrive uden at du går på dem som en piratfisk.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 23-09-02 09:42

Hej Lennon - og velkommen til

> venligst det væk, du ikke svarer på, ellers ryger du i killfiltret.
>
> For satan da,du bestiller ikke andet end og brokke sig.
> Lad dog folk skrive uden at du går på dem som en piratfisk.

Knud må godt. Ham og Henning er gruppens faste vejledere og valgt af gruppen
til at vejlede, netop for at undgå at alle kaster sig over forsvarsløse
nybegyndere som piratfisk.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Henning

Dato : 24-09-02 03:10

Mark Thomas Gazel wrote:

> Knud må godt. Ham og Henning er gruppens faste vejledere og valgt af
> gruppen til at vejlede, netop for at undgå at alle kaster sig over
> forsvarsløse nybegyndere som piratfisk.

Knud og jeg er valgt til at vejlede i denne gruppe, det gør
vi i overensstemmelse med først og fremmest de almen
vedtagne netikette regler for samfærdsel på usenettet,
samt efter denne gruppes fundats'es ånd + de overordnede
retningslinier, skribenter i denne gruppe gennem årelange
diskusioner er nået frem til at ønske skal præge gruppen.

Vi vejleder nybegynder med venlighed, men også alvor

Enhvær der seriøst ønsker at få det størst mulige udbytte
af at deltage i debatterne her i gruppen, tager naturligt
mod disse vejledninger i den ånd de er givet, nemlig at
hjælpe til at opnå den størst mulige profit af at være med
i denne spændende gruppe.

Hvis nogen mener der bør gives vejledning om et eller
andet, er det kotyme, at man lige sender mig en mail,
hvis jeg ikke lige har set noget der burde være vejledt
om.

Knud og jeg bestræber os på, at se indlæggene i denne
gruppe igennem, mindst een gang i døgnet, så giv os lige
24 timer til evt at vejlede,

MVH
Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-02 04:21

Tue, 24 Sep 2002 04:10:26 +0200, skrev "Henning"
<h2m@madsen.mail.dk>:

>Knud og jeg bestræber os på, at se indlæggene i denne
>gruppe igennem, mindst een gang i døgnet, så giv os lige
>24 timer til evt at vejlede,

Hvis jeg ellers er hjemme, så læser jeg eller ihvertfald skimmer
alle indlæg igennem og kommer med en vejledning når jeg synes det
er nødvendigt.

Men en gang imellem er jeg tvivl om jeg skal poste en vejledning.

F.eks. i den debat, der var om link til et par flashfiler.
Ingen tvivl om, at der ikke ønskes indlæg, hvor man blot sender
et link til et eller andet og som kan virke/er reklame for en
hjemmeside.

Men inden jeg nåede at se indlæggene, så var der opstået en form
for debat og det virkede som om man glade for linkene, så derfor
blandede jeg mig ikke.

F.eks. synes jeg også at indlæggene, hvor man sender link til
side 9-pigerne er på kanten.

Ikke fordi det er piger, men fordi jeg ikke bryder om, at man
diskuterer folk(m/k)s bryster/udseende offentligt, men det er vel
noget, der ligger inden for gruppens fundats.

Fut: news:dk.admin.netikette

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 24-09-02 15:44

Hej Knud

> [...]
> er nødvendigt.
>
> Men en gang imellem er jeg tvivl om jeg skal poste en vejledning.

Forståeligt.

> [...]
> Ingen tvivl om, at der ikke ønskes indlæg, hvor man blot sender
> et link til et eller andet og som kan virke/er reklame for en

Det var en reklame for en hjemmeside, så en vejledning ville være i orden.

> [...]
> blandede jeg mig ikke.
>
> F.eks. synes jeg også at indlæggene, hvor man sender link til

Ét indlæg og det var sendt af mig. Jeg var selv i tvivl, om det var over
stregen, men billedet af hende pigen havde rumsteret i mit hoved et par
dage, og vi har før diskuteret for og imod mht. til implantater. Billedet af
en 22-årig med sådan en barm sagde, efter min mening, noget om noget vi tit
har diskuteret, nemlig at det kan blive for meget. Selvfølgelig undgår jeg
ikke at hænge den den pågældende model ud, men det bliver man, på godt og
ondt, når man har valgt at udstille sig i det offentlige rum. Og side 9 i EB
er det offentlige rum.

For fremtiden vil jeg ikke starte en tråd på den måde, selvom billeder kan
være et godt udgangspunkt for en diskussion, så bliver det hurtigt svært at
finde en grænse og ender nemt i ligegyldige indlæg med links til piger af
den ene eller anden slags.

Derfor fut'er jeg ikke i netiketten, da jeg ikke mener den slags bør foregå
mere i fremtiden og ikke mener vi behøver en principdiskussion i
admin-hierarkiet. En evt. videre diskussion bør foregå her, da det bør være
gruppen, der tager sådan en diskussion.

Fra : Ally

Dato : 24-09-02 18:22

On Tue, 24 Sep 2002 16:44:03 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

> [...]
[SNIP]
> [...]
>finde en grænse og ender nemt i ligegyldige indlæg med links til piger af

I må altså meget undskylde, men jeg synes, den her on/off-topic snak
er gået laaangt over gevind! Det nærmer sig efterhånden paranoia.
Reklamer, politik og lign. skal naturligvis IKKE findes i andre end de
dertil hørende grupper. Men et indlæg som Marks kan jeg i min vildeste
fantasi ikke se noget galt med. Det er et indlæg (og dermed et link),
som efter min mening klart handler om seksualitet. Side 9 piger er i
sagens natur omhandlende seksualitet... og en drøftelse om den
pågældende piges mega-boobies er vel ligeså meget omhandlende
seksualitet?

Jeg synes, det var et fedt indlæg, Mark kom med, og som sagde mere end
de berømte tusind ord. Efter min mening skal vi passe på ikke at blive
FOR hurtige med at lade pistolen og sigte. Havde jeg set omtalte side
9 pige før Mark, havde jeg selv kunnet finde på at skrive et indlæg
med et link, for at høre andres mening, for det er en interessant
debat, der forsøger at belyse, hvorfor en ung pige kan finde på at
ødelægge sin krop på den måde.

Al denne snak føler jeg bare afskrækker folk fra at skrive, af frygt
for at blive beskyldt for at være offtopic. Sådan føler jeg det i
hvertfald mere og mere.

Enig!

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 25-09-02 00:24

Hej Allan

> [...]
> sagens natur omhandlende seksualitet... og en drøftelse om den
> pågældende piges mega-boobies er vel ligeså meget omhandlende

Jow, men jeg ser problemet, hvis andre poster billeder af store pikke,
underlige fisser, store røve, underlige ting generelt og så i seksualitetens
helleige navn påstår at de vil debattere emnet. På længere sigt er det måske
ikke for snedigt.

Debatterne bør nok komme før evt. billedargumentation, hvis det ikke skal
ende i for meget "se det her link, hvad mener I?". Vi ved jo alle at der er
nogle nødder der skriver her i gruppen, der ville synes det var skægt og
ikke ingen intentioner har om at skabe debat.

> [...]
> med et link, for at høre andres mening, for det er en interessant
> debat, der forsøger at belyse, hvorfor en ung pige kan finde på at

Som sagt, havde billedet rumlet lidt i baghovedet på mig, og der kom da også
nogle udmærkede og saglige meninger på bordet.

> Al denne snak føler jeg bare afskrækker folk fra at skrive, af frygt
> for at blive beskyldt for at være offtopic. Sådan føler jeg det i
> hvertfald mere og mere.

Så slemt er det ikke endnu.

> Enig!

Lad os kalde det en engangsforestilling, men se om andre evt. finder på det
samme i jagten på en god debat og ikke bare poster links underlige billeder.
På den anden side giver det vel sig selv, som det plejer (eller burde),
hvilke indlæg der skal ignoreres og hvilke der er saglige.

Fra : Ally

Dato : 25-09-02 01:01

On Wed, 25 Sep 2002 01:24:00 +0200, "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk> wrote:

> [...]
>nogle nødder der skriver her i gruppen, der ville synes det var skægt og
>ikke ingen intentioner har om at skabe debat.

Jamen, jeg er selvfølgelig enig! Jeg sidder bare tilbage med følelsen
af, at der hele tiden bliver råbt ULV. Og det frygter jeg kvæler noget
af den kreative debat, fordi nogle kunne være bange for at blive kaldt
offtopic... måske tager jeg fejl, og jeg bare er for følsom Er det
tilfældet, så taget jeg det til mig, og lukker af for ulven

>Som sagt, havde billedet rumlet lidt i baghovedet på mig, og der kom da også
>nogle udmærkede og saglige meninger på bordet.

Det synes jeg også! Personligt kan jeg ikke forstå, hvordan en ung
pige kan finde på sådan noget... men mange af de ting, der kom op i
tråden, kunne forklare det (dårligt selvværd f.eks.).

>Så slemt er det ikke endnu.

Okay, så ER det mig, der er for følsom *G*

> [...]
>På den anden side giver det vel sig selv, som det plejer (eller burde),
>hvilke indlæg der skal ignoreres og hvilke der er saglige.

Det plejer at være ret tydeligt... i hvertfald for de af os, der er
"gamle rotter i faget".

De venligste hilsener, og god nat

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-09-02 18:26

Tue, 24 Sep 2002 16:44:03 +0200, skrev "Mark Thomas Gazel"
<mark@gazel.dk>:

> [...]
>finde en grænse og ender nemt i ligegyldige indlæg med links til piger af

Dette ville jo f.eks. være helt relevant, hvis det va ret led i
en debat om brystkirurgi.

> [...]
>mere i fremtiden og ikke mener vi behøver en principdiskussion i
>admin-hierarkiet. En evt. videre diskussion bør foregå her, da det bør være

Igen skal futte/ikke futte.
Nogen ønsker debatten her, andre ikke, var da selv tvivl om jeg
skulle futte.

Fra : Henning

Dato : 25-09-02 04:24

Knud Gert Ellentoft wrote:
> [...]
> <mark@gazel.dk>:

> Igen skal futte/ikke futte.
> Nogen ønsker debatten her, andre ikke, var da selv tvivl om jeg

Jeps! Vi slås med pest eller kolera, alt kan jo angribes *G*
Men jeg synes nu at et link med eks. der kan danne grundlag
for en debat er ok.

De 2 påklistrede fodbolde som hun havde fået lavet, var sku da
afskyvækkende og det er bryster som dem, jeg ser for mig,
når kvindersnakker om at modeleret deres bryster GYS!

MVH
Henning

Fra : Jens Bruun

Dato : 25-09-02 08:19

> Igen skal futte/ikke futte.
> Nogen ønsker debatten her, andre ikke, var da selv tvivl om jeg
> skulle futte.

Se, nu er det så, at min kæde hopper helt af. Nogle påpeger, at et
indlæg er off-topic i denne ng, og vælger så efterfølgende at bryde med
alle retningslinier ved at diskuterer indlæggets relevans i samme
nyhedsgruppe, i stedet for at henlægge denne del af diskusionen til
dk.admin.netikette, hvor den uden nogen som helst tvivl hører hjemme.

En gang imellem kan det være svært at tage denne iver efter at måtte
henstille om dette og hint alvorligt.

Denne diskussion hører ikke hjemme i dk.snak.seksualitet, hvorfor jeg
sætter fut til dk.admin.netikette.

[FUT: dk.admin.netikette]

Fra : Jens Bruun

Dato : 21-09-02 22:03

"Jógvan Lindenskov" <quadro_jog@hotmale.com> wrote in message

> Hvad gør man med en .swf fil? Altså hvordan åbner man den?

Det er en hemmelighed. Spørg evt. Anita, hun ved, hvordan filen åbnes

--
-Jens B.

Fra : Anita

Dato : 23-09-02 09:39

"Jens Bruun" skrev

> Det er en hemmelighed. Spørg evt. Anita, hun ved, hvordan filen åbnes

Gør jeg?
Tal for dig selv, tak.

Og har du et problem med mig, kan du jo bare sige det, få det overstået og
la' mig være i fred - i stedet for at køre personligt som elever i en 7.
klasse.

Jeg beklager, men min humor forsvinder bare nogle gange!

/Anita

Fra : Jens Bruun

Dato : 23-09-02 13:46

> Jeg beklager, men min humor forsvinder bare nogle gange!

You could have fooled me!