MS Windows
briani 27239
VIA 4-in-1 kan denne installeres på alle c~
Fra : Spacemann

Dato : 18-09-02 22:33

Hej

nogle af min venner bruger VIA 4-in-1 kan denne også installeres på min
computer, og vil den hjælpe på grafikken ??

Spacemann

Fra : Madsen

Dato : 18-09-02 22:50

Spacemann skrev:

> nogle af min venner bruger VIA 4-in-1 kan denne også installeres
> på min computer,

Kommer an på om dit bundkort har et VIA chipsæt. Har det ikke det så
er Via 4in1 ikke noget for dig.

> og vil den hjælpe på grafikken ??

I hvilken retning?

Madsen.

Fra : Spacemann

Dato : 19-09-02 15:17

Hvordan finder jeg ud af om den er VIA chipset ??

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Madsen

Dato : 19-09-02 15:24

Spacemann skrev:

> Hvordan finder jeg ud af om den er VIA chipset ??

Det står i manualen til dit bundkort.
Du kan også gå ind i Kontrolpanel > System > Hardware > Enheds-
håndtering og så se om der står noget med VIA Bus Master under
'IDE ATA/ATAPI-controllere'. Hvis der står det så har du sikkert
et VIA chipsæt. Det vil også stå under 'Systemenheder' inde i
Enhedshåndtering. (VIA CPU to AGP Controller osv.)

Madsen.