hjælp til soltek sl-85drv3
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 18-09-02 22:06

Hej

Er der nogen der hjælpe mig med dette problem.
Jeg har købet en P4 2.4G processer til mit soltek bundkort.
Jeg havde i forvejen spurgt soltek om cpu´en kunne bruges og det kunne den,
men efter jeg har sat cpu´en i for jeg kun sort skærm, og kan ikke komme
videre.
Hvad kan skyldes fejlen(bruger den seneste bios)?
Cpu´en er tjekket i anden bundkort uden problemer.

Håber nogen kan hjælpe en desperat, på forhånd tak.
Jesper

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 19-09-02 00:22

Jeg har fået løst mit problem.