Orange=fastnet priser på mobilen
Fra : **TRADS**

Dato : 18-09-02 21:17

Læs her : http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=16159

Abb : 117kr/md
Minutpris : 25øre dag -- 14øre aften
Men for at blive ringet op af Farmor skal hun stadigvæk betale tdc pris (ca
1.75kr/min)

MEN hvar nu hvis hun ogs har det nye abb... Hvad er samtale pris dem
indbyrdes ????

Henrik Olesen
Mailto:trads@maskulin.dk

Fra : Erik Nielsen

Dato : 18-09-02 22:23

> MEN hvar nu hvis hun ogs har det nye abb... Hvad er samtale pris
> dem indbyrdes ????

Mobilprisen.

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-09-02 10:30

"Erik Nielsen" <deep@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Mobilprisen.

Det er da lidt skod... :(

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 19-09-02 13:33

Michael Jensen <michael@freezzFJERNDETTE.dk> wrote

> Det er da lidt skod... :(

Nej...det er jo netop det der er det fede....mobil-taksten er jo lig med den
lave fastnet-takst.

--
Mvh Henrik.

Fra : Christian Poulsen

Dato : 19-09-02 19:29

>>> Mobilprisen.

> der er det fede....mobil-taksten er jo lig med den lave fastnet-takst

Den der ringer op, kan jo af gode grunde ikke vide om den vedkommende
ringer til har Orange Mono. Har man flere en et Orange Mono abb., så kan
man vælge at oprettet det der hedder Orange Mono FF. Så kan man få halv
pris på mobilprisen. Dvs. ned til 0,4375 øre i aftentimerne. Eller blot
0,875 i dagstimerne. Men stadigt, det er langt fra alle dette abb. vil
passe godt til. Mit eget behov passer bedre til et Match eller Viva (hvis
vi snakker Orange). Men mine forældre ville fx få mere ud af et Mono abb.