XxX - Filmusik
Fra : DevilHair

Dato : 18-09-02 21:04

Nogen der lige kan hjælpe med hvilket nummer det er der bliver brugt hvor
han springer ud fra broen i bilen ?

(Dette er fra filmens trailer)

På Forhånd tak

Fra : zcully

Dato : 18-09-02 21:08

Det er Drowning Pool: Bodies. Vistnok i en remixet version til den film.

/Zcully

Fra : Peter Kaas

Dato : 18-09-02 21:09

> Nogen der lige kan hjælpe med hvilket nummer det er der bliver brugt hvor
> han springer ud fra broen i bilen ?
>
> (Dette er fra filmens trailer)

Hvis det er den samme trailer, så er jeg ret sikker på det er Jimi Hendrix'
"Purple Haze".

Mvh
Peter

Fra : zcully

Dato : 19-09-02 20:59

Whoops ja den med Drowning pool er fra filmen og ikke traileren, sorry...

/Zcully