Giv mig lige et godt råd, hva'
Fra : Kate

Dato : 18-09-02 19:02

Mowgli blev vaccineret igår. Det er lidt sent fordi han jo havde lidt
dårligt mave så dyrlægen ville gerne at han lige blev frisk inden. Nå
men nu er det jo som sagt læææænge siden jeg har haft en killing, men
er det normalt at den er skidt tilpas over et døgn efter? Han ville
ikke spise i morges og ville heller ikke sige godmorgen. Her til aften
ville han gerne hilse da jeg kom hjem men han ville ikke spise noget.
Nu vil jeg lige tilbyde ham noget igen, men hvor bekymret skal jeg
være?

--
Kate

REMOVE skal ikke fjernes ved svar
REMOVE nothing on answer

Fra : Denise

Dato : 18-09-02 19:29

Hej Kate
Vores Molly blev sløj næsten hver gang hun blev vaccineret. Hvis hun blev
vaccinneret om dagen, så hen under aften gik hun ind under varmeapparatet og
ville ikke spise og øjnene hang, først dagen efter om aftenen var hun frisk
igen, d.v.s. der gik 1½ dag. Det var den helt gammeldags dræbte vaccine,
fel-o-vax. I dag vaccinerer vi hende ikke, for det var altså for synd, og
jeg havde ikke lyst til at prøve andre vacciner, nu hun ikke kommer ud.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 18-09-02 19:45

"Denise" <daugbjerg@*NOSPAM*c.dk> wrote in

> fel-o-vax.

Den har Mowser også fået. Men jeg har bare aldrig oplevet så megen
sløvhed hos nogle af de andre, jo, de er stille dagen efter, men de har
da spist. Okay, han har drukket så værre er det ikke, men jeg bliver jo
småbekymret når jeg aldrig har set det så slemt før. Han har dog ikke
fremfaldende blinkhinder, så helt galt er det så nok ikke.
Tak, Denise.

Fra : Kate

Dato : 19-09-02 04:38

Tak for jeres beroligende ord, det lettede min søvn en hel del. Jeg
vågnede ved 1-tiden og skulle på WC, da kom han ud til mig og liseså
snart jeg rørte ham spandt han som en damptromle, puhhh, så vidste jeg
han var frisk igen. Så gjorde jeg noget som er i mod min normale
rutine, jeg tilbød ham mad og jo han spiste noget. Nu her til morgen
huggede han maden i sig og nu tuller han rundt og småleger. Han er
tilbage til bøllestadiet når jeg kommer fra arbejde.

Fra : Pia J

Dato : 19-09-02 06:10

"Kate" <joeyREMOVE@oliwer.dk> wrote in message

> tilbage til bøllestadiet når jeg kommer fra arbejde.

Han lyder som en jeg kunne bruge og låne til Felix når hans bror bliver træt
af den ene attack efter den anden...

Sjovt at se forskellen på dem.

:Pia

Fra : Signe Sørensen

Dato : 18-09-02 19:48

Hejsa

Vi oplevede det samme med laban da han blev vaccineret, og jeg blev
selvfølgelig bange, jeg ringede til dyrlægen og de sagde at jeg skulle
prøve at lokke ham til at spise lidt. og så ellers se tiden lidt mere
an...han blev faktisk først helt frisk efter 3 døgn, men som dyrlægen
sagde, at katte kan godt reagere forskelligt på vaccinen...

Så mit råd er se tiden an og lok ham med lidt mad, og så ring til
dyrlægen i morgen..

Håber snart lille Mowgli bliver frisk igen..

Signe

Fra : marianne hellemose

Dato : 18-09-02 20:41

Hej Kate
Det er ikke unormalt at kattene kan være "stille" i et
døgn til 1½ efter vacc. så vent et døgns tid mere før
du bliver bekymret, jeg er sikker på at så er "turboen"
tilbage. *ovennævnte reaktion var en af grundene til
at jeg overvejede om Fnugger skulle vaccineres 1 x
om måneden *GGG* jeg droppede ideen, og "nøjes"
med at gå udenfor når jeg trænger til fred.

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Kirstine

Dato : 19-09-02 09:56

In article <amaf29$abs$1@sunsite.dk>, joeyREMOVE@oliwer.dk says...
> [...]
> ville han gerne hilse da jeg kom hjem men han ville ikke spise noget.
> Nu vil jeg lige tilbyde ham noget igen, men hvor bekymret skal jeg

Da vores blev vaccineret første gang, sagde dyrlægen, at det var helt
normalt, at de kunne have det skidt i op til 2 dgøn efter. Så længe de
drak vand og brugte bakken, var det okay, de ikke var så voldsomt
interesserede i maden. Der skulle dog kunne ses en bedring senest efter 2
døgn.
--
Kirstine

*trying to do what works - trying to do what matters*