MS Windows
briani 27239
Fejlkode 4 under installation
Fra : Ivan G

Dato : 18-09-02 17:45

Hej NG.

Af ukendte årsager crashede min winXP og kunne ikke starte op igen( noget
med en korupt dll eller sys-fil). Jeg smed min XP-cd i drevet i håb om at
denne lille fadæse kunne repareres, men nej. Da den booter op på cd´en
fremkommer en blå side med en påskrift der bare siger "kunne ikke
installere, fejlkode 4" og så ikke andet. Jeg besluttede at det nok var et
vink om, at nu var det på tide at få formateret harddisken og reinstalleret.
fdisker Harddisken....aaah, dejligt stykke værktøj. Men intet hjælper det,
stadig fejlkode 4. Har nu skiftet cd-rom drev og harddisk, men intet
hjælper. Jeg har søgt på microsofts hjemmeside uden held, og nu tyr jeg til
eksperterne. Hvad pokker kan der være galt?

Mvh
Ivan G

Fra : Madsen

Dato : 18-09-02 19:51

Ivan G skrev:

> Jeg besluttede at det nok var et vink om, at nu var det på tide at
> få formateret harddisken og reinstalleret. fdisker harddisken [..]
> Men intet hjælper det, stadig fejlkode 4.

Jeg går ud fra at du kører FAT32 på harddisken så(?).
Har du formateret den efter at have slettet partitionerne med Fdisk?

Madsen.

Fra : Ivan G

Dato : 20-09-02 09:18

Hej Madsen....
Meddelelsen skulle have været til gruppen, men ramte den forkerte knap,
sorry! Skiftede rammen, resetede biosen. Nu kører det igen.

Ivan G