hjælp ASUS A7A266-E vil ikke starte op
Fra : Alex Christensen

Dato : 18-09-02 17:53

Hej
Er der nogen der har en idé om hvad der kunne være sket ?
Jeg har købt en AMD duron 800 Mhz CPU og et ASUS A7A266-E bundkort.
Da jeg havde monteret det hele kørte cpu´en varm, da jeg havde brugt en
for lille køler, det hele havde kørte i 5 sekunder, da jeg slukkede
computeren af samme pga. varmen.
Så købte jeg en større køler, men nu er der intet der vil starte op.
Er der nogen der ved om man kan gøre noget eller er det hele mon bare
dødt ?
hilsen Alex

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 18-09-02 22:22

> [...]
> Så købte jeg en større køler, men nu er der intet der vil starte op.
> Er der nogen der ved om man kan gøre noget eller er det hele mon bare

Hvad sker der? Siger/viser den noget, eller er den bare helt død?

Det er ikke bare fordi, at du har købt en køler med en langsom blæser (som
f.eks. silent viking), og at motherboardet (bios'en) er sat til ikke at
starte op, hvis cpu blæseren ikke kører hurtig nok?

Du hørte vel ikke en sjov knasende lyd da du satte køleren på?

Lidt mere info vil hjælpe.

mvh Frank