mobil i udlandet
Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 18-09-02 17:03

Hej

Jeg har en Siemens C25 liggende i skuffen (uden abb.) og nu vil min
søster låne den med til Holland. Findes der taletids-abb. som virker i
udlandet? Der skal selvfølgelig kunne både ringes til og fra telefonen i
udlandet.

Hvis ikke, hvad er så det billigste, når forbruget er småt?

Hilsen
Uffe

Fra : Fischer

Dato : 18-09-02 17:47

> [...]
> søster låne den med til Holland. Findes der taletids-abb. som virker i
> udlandet? Der skal selvfølgelig kunne både ringes til og fra telefonen i

Et dansk kort: Nej.
Om der findes et Hollandsk kort man kan ringe til Danmark med, ved jeg ikke.
Men det kunne let blive den billigste løsning.

> Hvis ikke, hvad er så det billigste, når forbruget er småt?

Hvis I kan leve med at skulle sætte penge ind via internettet, er Telmore at
anbefale.

*Fischer

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 18-09-02 18:59

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message
> Hvis I kan leve med at skulle sætte penge ind via internettet, er
Telmore at
> anbefale.

Det ser OK ud. Jeg lader det gå videre.

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 19-09-02 18:51

On Wed, 18 Sep 2002 18:47:07 +0200, "Fischer" <express@get2net.dk>
wrote:

>Et dansk kort: Nej.
>Om der findes et Hollandsk kort man kan ringe til Danmark med, ved jeg ikke.
>Men det kunne let blive den billigste løsning.
Det gør der, du kan i alle lande (næsten) købe et tale tidskort
(pre-payed på engelsk).

/Thomas