Ericsson T200 ? Nogen gode/dårlige erfarin~
Fra : | Gooz |

Dato : 18-09-02 15:43

Hej NG!

Jeg overvejer at købe en Ericsson T200, men der er noget jeg gerne lige
ville vide først.

Er den langsom i menu'erne?
Bliver den langsom, når man er i slutning af en lang SMS?
Hvordan er kalenderen? Er den ligesom T39'erens?

På forhånd tak!

Daniel J.

---
[WWW] http://www.gooz.tk

Fra : Thorolv Valentinsen

Dato : 18-09-02 16:33

"| Gooz |" <daniel-j@sletmig-oncable.dk> skrev i melding
> [...]
>
> Er den langsom i menu'erne?
> Bliver den langsom, når man er i slutning af en lang SMS?
> Hvordan er kalenderen? Er den ligesom T39'erens?

Jeg ville foretrukket T65. Da får du en bedre telefon, og mer for pengene.

Med mindre du SKAL ha blått displaylys (grønt i tastaturet), batteri som kan
tas av, og 3-band, er du nok bedre tjent med T65. Gå inn på
www.sonyericsson.com og prøv de virtuelle utgavene av ovennevnte telefoner.

Noe som jeg absolutt ikke kan like med T200, er at den ikke har justerbare
tegnstørrelse i displayet. Dermed får du ikke mer tegn enn på en Nokia.

La meg legge til et lite eksempel: T68i og Nokia 3510 har like store
display. Når man wapper, viser T68 7 linjer tekst, mens 3510 viser 4.

Lykke til med valg av telefon!

Mvh

Thorolv Valentinsen