Hvad hedder nummeret?
Fra : Mørch

Dato : 22-02-01 17:28

Hej Ng...
Queenryche lavede i slutningen af 80'erne/starten af 90'erne et stort hit,
men jeg kan ikke huske hvad det hedder.
Hvis I ligger inde med et par forslag, vil jeg blive glad

Mvh
-Mørch

Fra : Birgit Hansen

Dato : 22-02-01 17:33

hva mæ:

silent lucidity
empire
promised land

Fra : Mørch

Dato : 22-02-01 17:52

Jeg takker mange gange...Det er jo utroligt hvad man ikke kan få ud af
"indernettet".
Det var Empire...
Har de lavet andet i samme stil stil som Empire?
-Mørch

Fra : Lars Bargmann

Dato : 23-02-01 09:08

Hele albummet "Empire" holder stilen ret godt....
Det indeholderi øvrigt også nummeret Jet City Woman, som også gik hen og
blev et mindre hit for dem, dengang...
Et klart anbefalelsesværdigt album, der som regel kan købes billigt rundt
omkring på nettet...
....jeg ga' vist kun 49,- for den hos Boxman.....