min utro kæreste
Fra : Bente

Dato : 18-09-02 13:49

hvor er det dog rart at man kan gå ind på denne gruppe og finde ud af at ens
kæreste er utro, med nogen han knap nok kender.
hvordankan jeg forklare ham at jeg bare ikke har lyst hverdag og hvis der
går en uge immelem så bliver jeg altså virkelig øm og så er det ikke rart
mere.

Boffors, når du læser dette så husk: jeg gider ikke have sex med dig når du
har været sammen med andre.
jeg har sagt det før og jeg mener det stadig.

Bente

Fra : Chokmah

Dato : 18-09-02 15:11

On Wed, 18 Sep 2002 14:49:10 +0200, "Bente" <amidala@mail.dk> wrote:

> [...]
>går en uge immelem så bliver jeg altså virkelig øm og så er det ikke rart

Øhhmmeee hvem og hvor ?
messegs id ?

>Boffors, når du læser dette så husk: jeg gider ikke have sex med dig når du
>har været sammen med andre.
>jeg har sagt det før og jeg mener det stadig.

har du sagt det før og haft det efter ?

>Bente

ja den Carsten Riis :((( han er nu et døgning :)

MvH
Bo M Mogensen

--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Vanillepigen

Dato : 18-09-02 16:06

Chokmah wrote:

> ja den Carsten Riis :((( han er nu et døgning :)

Hej Bo -
det *ikke* Bente og Carsten Riis.

Kristine.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-09-02 16:15

> Hej Bo -
> det *ikke* Bente og Carsten Riis.

Det er vel Clark Kent som sædvanlig. Minder om hans stil. Der har har ellers
været så stille, så jeg gik ud fra han havde fået tæsk nok i muddergruppen
eller var blevet lukket.

--
Mark
Læs min ugentlige Robinson-klumme:

Fra : Chokmah

Dato : 18-09-02 18:29

On Wed, 18 Sep 2002 17:05:57 +0200, "Vanillepigen"
<kristine@FJERNDETTEgazel.dk> wrote:

>Hej Bo -
>det *ikke* Bente og Carsten Riis.

er du sikker ?????
jeg tror ikke der findes andre Bente ind Bente - i så fald skriver hun
GARENTERET UNDER FAKE NAVN .... jeg kan bare mærke det det er en troll
:) ......... nej de ved jeg sgu da godt .......
men dte var bare så sæt et indlæg

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Carsten Riis

Dato : 18-09-02 21:11

Chokmah wrote:

> er du sikker ?????

Det kan du være.

Jf. http://www.danmarksstatistik.dk/navne er der i alt 27.618 personer
ved navn Bente i Danmark.

Jeg tror (uden at jeg har lyst til at vide det), at i tilfælde af
utroskab, at vi ikke lader skænderierne, seperationen eller skilsmissen
køre for åbent tæppe.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis
http://www.bloddonor.dk

Fra : Steen Johansen

Dato : 19-09-02 01:09

"Carsten Riis" <cr@carben.dk> skrev i en meddelelse
Jf. http://www.danmarksstatistik.dk/navne er der i alt 27.618 personer
ved navn Bente i Danmark.

Hvor mange Bernhard er der?
MvH Steen

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-09-02 09:06

Steen Johansen wrote:

> Hvor mange Bernhard er der?

Slå selv op.
Lær at citere ordentlig (sæt >-tegnet før den enkelte linje i det du
citerer fra tidligere indlæg)

Det er hele 3 ting. Mon du kan finde ud af det?

Fra : Mogwai

Dato : 19-09-02 13:31

Hej Bente

Hvis idioten har gjordt det før, hvorfor beholder du ham så.

Smid ham ud og få dig en mand som elsker og respektere dig.

Mogwai

Fra : Flemming

Dato : 21-09-02 12:04

On Thu, 19 Sep 2002 14:31:06 +0200 "Mogwai" <mogwai2860@hotmail.com>
wrote in dk.snak.seksualitet:

> Smid ham ud og få dig en mand som elsker og respektere dig.

Det kan nu være nemmere sagt end gjort.

+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +
- "Did you ever ask those strangers what they're searching for? -
- Did they laugh and tell you they're not really sure...?" (G. O'Dowd) -