Iframe i Opera
Fra : Julie Thomsen

Dato : 18-09-02 13:02

Hvad er der galt med mit site i Opera? Selve iframen rager
ud over margen. Det er som om at der ikke er plads. Det fungerer
ellers fint i IE5 og Netscape 6.

http://www.friserverplads.dk/castro/website/index.html

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Chrisser

Dato : 18-09-02 13:12

"Julie Thomsen" <julle.thomsen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad er der galt med mit site i Opera? Selve iframen rager
> ud over margen. Det er som om at der ikke er plads. Det fungerer
> ellers fint i IE5 og Netscape 6.

Desværre kan jeg ikke teste den i Opera, men jeg kører i høj opløsning (1024
* 768) og jeg ville bare lige sige at du har fået det hele perfekt
positioneret.
Men egentlig forstår jeg ikke hvorfor du har valgt en hvid til
baggrundsfarve "udenom" din side, det virker så voldsomt ...
Måske er det med vilje at du ikke vælger samme baggrund, da din scrollbar så
vil ligge og rode runde inde midt i det hele, men hvad så med eks. #FFF0C8
som er den farve de to cigarrygere har ?
Bare (endnu) et forslag da jeg ikke kan lade være
- du behøver jo ikke følge det....

Chrisser

Fra : Julie Thomsen

Dato : 18-09-02 13:25

Glemte at skrive at problemet er ved en høj opløsning f.eks 800 x 600.

Chrisser-> Tak for svar. Jeg prøver med den farve du har nævnt.

Fra : Chrisser

Dato : 18-09-02 13:37

> Chrisser-> Tak for svar. Jeg prøver med den farve du har nævnt.

Jeg har taget den ved hjælp af en color-picker, som er et lille gratis
program jeg engang fandt på Internettet et sted. Det er tit praktisk at
kunne fange tonerne især, som ved din side, i de billeder man putter på.
På den måde kan man altid finde en farve der passer til siden uden de store
problemer, det giver en større balance.
- i hvert fald er det sjovt at lege med, og hvis du vil prøve selv, kan jeg
sende dig zip-filen - den fylder 165 kb...

Chrisser