MS Windows
briani 27239
media player problem
Fra : P.Sørensen

Dato : 18-09-02 10:46

Lige pludselig vil den lille "markør" under billedet - hvad hedder den nu,
den som kører med fra venstre mod højre, mens et stykke musik eller
filmstykke kører - og som man kan "trække" frem, hvis man vil spole - den
vil IKKE køre nogen steder, når der er tale om video. Den kører fint i
forbindelse med musik. Men ikke med film. Så man bliver nødt til at se
filmen til ende, eller stoppe den. Kan altså ikke hoppe ind til en given
scene.
Hvad kan der være sket?
Der er tale om XP, og media player 9.0.
P.sørensen

Fra : Søren

Dato : 18-09-02 11:51

Der er ikke sket noget. Det sker hvis en film ikke er hel, dvs du kun har
hentet et klip fra en film eller den ikke er afsluttet rigtigt.
Bortset fra det så bruger jeg selv en gamle mediaplayer den kører meget
hurtigere og stabilt. Med den kan man også 'spol' film som ikke er hele.

Søren.

Fra : Edmund

Dato : 18-09-02 12:00

Søren skrev:

> [...]
> Bortset fra det så bruger jeg selv en gamle mediaplayer den kører
> meget hurtigere og stabilt. Med den kan man også 'spol' film som ikke

Jeg tror nu at det er en fejl i beta 9, hvis man starter og stopper
nogle gange virker det(de fleste gange)
--
Mvh Edmund

Fra : P.Sørensen

Dato : 18-09-02 12:47

Det var korrekt, som Edmund skrev. Hvis man stopper og så starter igen, så
virker den pludselig. Så det må vel være en fejl. Det er jo også kun en beta
endnu.
Tak for hjælpen
Preben