MS Windows
briani 27239
ændre højreklik-menuen i xp
Fra : Tina

Dato : 18-09-02 10:40

Er det muligt at ændre på de muligheder der kommer frem når man højreklikker
på et ikon/drev i windows xp? Og hvis ja, hvordan?

Fra : Leony

Dato : 18-09-02 11:26

"Tina" <a@a.com> skrev i en meddelelse

> Er det muligt at ændre på de muligheder der kommer frem når man
højreklikker
> på et ikon/drev i windows xp? Og hvis ja, hvordan?

Det kommer an på hvad du gerne vil have i højrekliksmenuen.
Der findes nogle programmer der kan hjælpe dig:
http://www.virtualplastic.org/html/ui_cntxt.html
giver lidt info.
Du kan sikkert finde programmerne på Tucows og lignende sider.

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Tina

Dato : 18-09-02 11:53

Har prøvet programmet, men det virker ikke

Fra : Edmund

Dato : 18-09-02 12:48

Tina skrev:

> Har prøvet programmet, men det virker ikke

Hvad hedder det program du har prøvet.

Forklaringerne til Open in Notepad/Open with...
virker fint.

--
Mvh Edmund

Fra : Tina

Dato : 18-09-02 13:07

Har fået programmet til at virke nu, bruger Contextedit

Fra : Tina

Dato : 18-09-02 11:32

Jeg vil gerne fjerne nogle af mulighederne da der efterhånden er alt for
mange og, hvis det er muligt, selv tilføje nogen

Fra : LarsS

Dato : 18-09-02 22:15

"Tina" <a@a.com> wrote in message news:am9hmt$fs1$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk...
> Er det muligt at ændre på de muligheder der kommer frem når man højreklikker
> på et ikon/drev i windows xp? Og hvis ja, hvordan?

brug winAssociate
http://www.xs4all.nl/~wstudios/Associate/index.html
suveræn redigering af højre-klik program-muligheder
for filer, biblioteker, drev o.s.v.

/LarsS