MS Windows
briani 27239
Sikkerhedsbrist i XP ?
Fra : Kim

Dato : 18-09-02 08:34

Er denne videostump fra en tv-udsendelse en and:

http://makeashorterlink.com/?W418236C1

Højreklik og "gem som" og afspil den med mediaafspiller.
Det drejede sig om "uplddrvinfo.htm" og en sikkerhedsbrist.

Mvh, Kim

Fra : // Overby

Dato : 18-09-02 10:20

> Er denne videostump fra en tv-udsendelse en and:

Ja, vil være min helt uforbeholdne mening... Det er jo til grin... Slette
Windows biblioteket via et klik på et link.... HA *LOL*

Daniel

Fra : Søren Ribergård Møll~

Dato : 18-09-02 11:03

Nej det er ingen and - tjek her: www.srm.dk/xp

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 18-09-02 12:11

On Wed, 18 Sep 2002 11:19:34 +0200, "// Overby"

>Ja, vil være min helt uforbeholdne mening... Det er jo til grin... Slette
>Windows biblioteket via et klik på et link.... HA *LOL*

Og hvad ved du så som vi andre ikke ved?
Kim

Fra : Magnus Pedersen

Dato : 18-09-02 13:57

// Overby wrote:

> Ja, vil være min helt uforbeholdne mening... Det er jo til grin... Slette
> Windows biblioteket via et klik på et link.... HA *LOL*
>
> Daniel
Den er go nok, det er en fejl i hjælpefunktionen i XP. Den er rettet med SP1
ellers kan en patch og lidt info hentes her.
<http://grc.com/xpdite/xpdite.htm>

--
Magnus

Fra : Leony

Dato : 18-09-02 11:34

"Kim" <vækmeddettekimspur@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> Er denne videostump fra en tv-udsendelse en and:
> Højreklik og "gem som" og afspil den med mediaafspiller.
> Det drejede sig om "uplddrvinfo.htm" og en sikkerhedsbrist.

Du får rigelig læsninng hvis du søger på uplddrvinfo.htm.
Dette er det første hit fra Google:
http://www.security.nnov.ru/search/document.asp?docid=3370
mere her:
http://www.theregister.co.uk/content/4/27074.html

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-09-02 14:30

Installer SP1. (findes endnu ikke på dansk).

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-02 18:22

>Er denne videostump fra en tv-udsendelse en and:
>
>http://makeashorterlink.com/?W418236C1
>
>Højreklik og "gem som" og afspil den med mediaafspiller.
>Det drejede sig om "uplddrvinfo.htm" og en sikkerhedsbrist.
Jeg har renamed filen så den ikke kan startes, til
"AAAuplddrvinfo.htm"

--
Brøndby
MVH THF Cessna 182S