Langsom netværk
Fra : Keld Høll

Dato : 18-09-02 07:57

Hej derude !
Jeg håber, der sidde en kyndig person som kan hjælpe mig.
I vores netværk med 8 maskiner er vores internet del hurtig nok, men ikke
når vi arbejder med vores Navision del. Dergår det langsomt.
Nogle maskiner kører Win2000 og andre Win98, vi bruger en switch og der er
kraft nok i alle maskiner. Navision delen ligger ikke på en konkret server,
men på en af maskinerne i netværk.

Er der nogen som kan sige hvilken "knap" der skal skrues på ??

Med venlig hilsen
Keld

Fra : Keld Høll

Dato : 18-09-02 13:50

se venligst bort fra dette indlæg, problemet er løst !
Keld