MS Windows
briani 27239
Fejl i Windows XP !!??
Fra : Søren

Dato : 18-09-02 00:46

Min Onkel har lige installeret win XP på sin computer som han købte for
nyligt. Det fulgte med computeren da han købte den. Her for nyligt da han
var på nettet poppede der en besked op fra Microsoft om at de havde
konstateret en fejl i Windows XP.
Nogen der kender noget til det, og hvordan man forholder sig ?
(nu ikke nogen jokes med at der er MANGE fejl i windows).

Søren.

Fra : Morten

Dato : 18-09-02 08:45

> [...]
> konstateret en fejl i Windows XP.
> Nogen der kender noget til det, og hvordan man forholder sig ?

Kunne det være en besked om, at der var opstået en fejl i Internet
Explorer (ikke i XP), at programmet ville blive lukket og at man kunne vælge
at sende fejlmeddelelsen til Microsoft? Jeg tror ikke, man på den måde vil få
besked om fejl i XP, men det kan da ikke afvises, at det er en ny feature.
Kunne det alternativt være en besked om, at der var en fejlrettelse tilgængelig,
som han kunne hente fra windowsupdate eller få installeret automatisk?
Ja, jeg kender desværre ikke XP (endnu).

Mvh.
Morten

Fra : Søren

Dato : 18-09-02 10:20

"Morten" <morten789@hotmail.com> wrote in message

> [...]

> som han kunne hente fra windowsupdate eller få installeret automatisk?
> Ja, jeg kender desværre ikke XP (endnu).

Ååååååååh, måske har du ret *GGG*. Han har jo aldrig set sådan et fejl før
og da han fortæller mig det tror jeg at det er en fejl i selve Winows. Det
der forvirrede mig var at han snakkede noget om man skulle henvende sig til
sin forhandler. Men det står der vist også hver gang der opsår en fejl i IE
eller andre programmer. Jeg må hellere lige gå ham på klingen for at høre om
det kunne være det der skete.
Tak for svaret.

Søren.

Fra : Morten

Dato : 18-09-02 10:27

> [...]
> eller andre programmer. Jeg må hellere lige gå ham på klingen for at høre om

Den præcise fejlmeddelelse ville da være rar at høre (opdrag ham til det ,
men 'Henvend dig til din forhandler' plejer at være mere alvorlig, og opstår
ikke i IE, så vidt jeg husker.

Mvh.
Morten

Fra : Søren

Dato : 18-09-02 10:46

> [...]
,
> men 'Henvend dig til din forhandler' plejer at være mere alvorlig, og

Joo, hvis der opstår en fejl i ikke windows driver kommer den besked frem.
Men jeg er nu ikke helt sikker på om det bare er det der er galt.

Søren.