Shared borders ?
Fra : Matilda

Dato : 18-09-02 00:46

Hej igen

Jeg har en top+left shared borders. Hvordan får jeg teksten til stå helt
fast i det variable område (det man ville kalde destination frame hvis man
havde brugt frames) ? Hvis man indsætter en tabel med fast pixelbredde, så
rykkes denne tabel ca 1 cm mod og væk fra left shared border, når man
skalerer vinduet med musen. Alle fp udviklede sites gør det har jeg lagt
mærke til, også alle skabelonerne og temaerne. Det ser ret amatør ud at det
fiser sådan tilvenstre og tilhøjre, ligesom man ikke kan lave flot lodret
design hvor topborders lodrette linier skal passe til de lodrette linier i
selve sideteksten. Er der noget at gøre ?

På forhånd tak

Venligst Matilda

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 18-09-02 13:46

Brug includes i stedet for shared borders.