MS Windows
briani 27239
Oprette bruger i XPpro
Fra : Olsen

Dato : 17-09-02 23:06

Pinligt spørgsmål, jeg ved det, men af en eller anden grund kan jeg ikke
bruge Hjælp og Support i XP.

Kan I gæve gutter henvise mig til en side hvor jeg kan læse en opskrift?

--
Hilsen fra Olsen

snip@post8.tele.dk

Fra : Søren

Dato : 18-09-02 00:17

"Olsen" <snip@post8.tele.dk> wrote in message
> Pinligt spørgsmål, jeg ved det, men af en eller anden grund kan jeg ikke
> bruge Hjælp og Support i XP.

Boot fra XP-cd og vælg Installer Windows, når installations programmet
finder tidligere version (den du har nu) vælger du Repair (tryk R). Herefter
geninstalleres ødelagte og manglende filer.

Søren.

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 18-09-02 16:44

"Søren" <pc@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> finder tidligere version (den du har nu) vælger du Repair (tryk
R). Herefter
> geninstalleres ødelagte og manglende filer.

SFC /SCANNOW fra Kommandopromtp kan også være nok. Ikke altid men
ofte.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Olsen

Dato : 18-09-02 21:43

Johnny Nielsen wrote:
> Boot fra XP-cd og vælg Installer Windows, når installations

Jeg tilføjede en del af installationsprogrammerne samt fandt noget ekstra på
CD-en og så funkede det. Tak for tippet om at boote på CD-en. Det vidste jeg
(heller) ikke. Kan dog ikke finde noget Repair, men nu er det ok.

Tak for hjælpen.

Fra : Olsen

Dato : 18-09-02 22:36

Johnny Nielsen wrote:
> SFC /SCANNOW fra Kommandopromtp kan også være nok. Ikke altid men
> ofte.

Den var god. Jeg kørte den fra Kør og det var alle tiders.

Takker.

Olsen