Han eller hun kat????
Fra : LH

Dato : 22-02-01 15:46

Hej

Jeg har lige et spørgsmål.....

Er det han eller hun katte som afstrinter ens stue?????????

Hilsen

LH

Fra : Carina Mia Boese

Dato : 22-02-01 16:10

Hej LH

Ja nu vil jeg jo sige hankatte, hvilket får mig til at tænke på, at jeg
engang så mine forældres hunkat stå og strinte indenfor. En stråle ud over
nogle planter, og det var ikke urin!
Nå det var bare en lille sidebemærkning. Svaret var altså hankatte

Mvh
Carina

Fra : DK True Trust

Dato : 22-02-01 19:02

Jeg vil nu lige sige, at vi også har været ude for, at hunkattene markere,
de laver bare små tissetåre. Vi havde en hunkat for nogle år siden, hun
markerede i hele huset, men også i løbegården, men generelt så er det
hankattene der strinter, for at afmærke sit territorium.
Mange miauuer fra Birgitte

--
Breed of Maine Coon and
Norwegian Forest Cat

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-02-01 17:10

Hej LH
ØHH, det kan være begge dele, som regel er
det fertile hankatte der strinter, men hunkatte
kan sandelig også gøre det, jeg har en der gør
det når hun er i løbetid, kastrater kan også
gøre det, så der er ikke noget entydigt svar
på dit spørgsmål

--
Marianne

Hellemose Somali
marianne@hellemose.dk

SOME PEOPLE HAVE LIVES - OTHERS HAVE CATS

Fra : Nina El Falaki

Dato : 22-02-01 17:38

Men hvis man kastrerer skulle man komme ud over det problem

--
Nina El Falaki
Feca somali- & bengalcats

Fra : marianne hellemose

Dato : 22-02-01 19:50

Hej Nina
Nu skal du ikke love for meget, jeg har kun haft
en virkelig grov strinter og han var kastreret da
jeg fik ham.

Fra : LH

Dato : 23-02-01 07:44

Tak for alle svar