SMS og internet
Fra : Flemming Salomonsen

Dato : 17-09-02 21:23

hvorfor kan ikke sende SMS via Internet ?

/Flemming

Fra : CRH

Dato : 18-09-02 07:19

"Flemming Salomonsen" <salle@pc.dk> skrev i en meddelelse > hvorfor kan ikke
sende SMS via Internet ?

> /Flemming

Ka` man ikke det ??

http://www.coolsms.dk/

hilsen crh

Fra : Helle Nielsen

Dato : 18-09-02 09:43

"Flemming Salomonsen" <salle@pc.dk> wrote in message
> hvorfor kan ikke sende SMS via Internet ?
>
> /Flemming
>
>---
Det er noget med at telefonselskaberne vil have penge for det og at man
ellers belaster systemet alt for meget hvis det er gratis. Men man kan vidst
nok betale for det og så stadig sms'e via nettet men hvad hjælper det? så er
man jo lige vidt!

/Helle

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-09-02 13:47

> Men man kan vidst nok betale for det og så stadig sms'e via nettet men hvad
> hjælper det? så er
> man jo lige vidt!

Du kan sende alle de beskeder du vil til hele verden, uden det koster dig en
krone.
Jeg tillader mig (igen) at henvise til min (synes jeg selv) udmærkede oversigt
over alverdens gratis SMS-sendere på http://www.vindenand.dk

--
Michael
http://www.vindenand.dk