Ham færingen fra Popstars
Fra : / / dentro / /

Dato : 17-09-02 20:18

Er der nogen der ved noget om ham færingen fra Popstars?

Hvad hed han?
Hvilket band(s) synger han i?
Han skulle vist have udgivet noget CD?

/ / dentro / /

Fra : Karina Hjorth

Dato : 17-09-02 21:00

> Hvad hed han?

Han hed Jens Marner

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 17-09-02 21:08

Karina Hjorth wrote:
::: Hvad hed han?
::
:: Han hed Jens Marner

Han hedder nu Jens Marni Hansen.

MVH Mette

Fra : Karina Hjorth

Dato : 17-09-02 21:55

> Han hedder nu Jens Marni Hansen.

Det er også rigtigt... min hukommelse er ikke, hvad den har været*G* Han
spiller i øvrigt også guitar... Og nu kan jeg huske lidt af, hvad det var,
han mere havde været med i... Det var All that rain, hvor han var forsanger
og spillede guitar.. Jeg ved ikke helt, om de stadig eksisterer.

Karina

Fra : / / dentro / /

Dato : 18-09-02 15:00

"Karina Hjorth" <khjorth@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
forsanger
| og spillede guitar.. Jeg ved ikke helt, om de stadig eksisterer.

Er der nogen mulighed for at høre hans musik et eller andet sted?

/ / dentro / /

Fra : Karina Hjorth

Dato : 18-09-02 19:14

> Er der nogen mulighed for at høre hans musik et eller andet sted?

Ikke, hvad jeg ved af... Prøv at finde en færøsk musikforretning og kontakt
dem i stedet....

Fra : Robert Piil

Dato : 18-09-02 21:01

On Wed, 18 Sep 2002 20:14:29 +0200, "Karina Hjorth"
<khjorth@oncable.dk> wrote:

>Ikke, hvad jeg ved af... Prøv at finde en færøsk musikforretning og kontakt
>dem i stedet....

Da jeg var på færøerne for nogle år siden, faldt jeg i snak med
ejeren(?) af en pladeforretning i Torshavn. Han hed Kristian Blak. Jeg
købte et par af hans plader, som varmt kan anbefales, specielt hvis
man godt kan lide musik der ikke lyder som alt muligt andet, men
alligevel *er* god musik.

Pladerne er udgivet på et forlag der hedder tutl (www.tutl.com), og
efter billedet på siden at dømme, ligger det på samme adresse som
pladeforretningen. (Hvis der er nogen der mener at have set stedet
før, er det sikkert fordi det var her noget af filmen Barbara er
optaget). Hvis Jens har udgivet noget musik på et færøsk forlag, er
jeg ret sikker på de kender til det der. Han dog i hvert fald ikke
udgivet noget på tutl ifølge hjemmesiden.

--
Robert Piil
http://piil.org