Forslag til bog køb udbedes
Fra : Kenneth Laulund Niel~

Dato : 17-09-02 19:32

Hej

Jeg skal til at lære noget om Java i netværk dvs. sockets, RMI og
CORBA derfor søger jeg en bog som dækker følgende 3 godt... jeg
har lidt kig på følgende bøger men vil meget gerne have andres
erfaringer?

http://www.gad.dk/bog.asp?id=143995

http://www.gad.dk/bog.asp?id=135164

--
Kenneth
dsl25451@vip.cybercity.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-09-02 19:44

Kenneth Laulund Nielsen skrev:

> [...]
>CORBA derfor søger jeg en bog som dækker følgende 3 godt... jeg
>har lidt kig på følgende bøger men vil meget gerne have andres

Advanced Java Networking (Steflik og Sridharan) er nem at læse,
har gode eksempler og færdig, enkel kode på cd som det er nemt at
bygge videre på. Vi bruger den til faget distribuerede systemer
på mit 4. datamatikersemester.

--
Bertel

Fra : Anders K. Olsen

Dato : 17-09-02 21:17

"Kenneth Laulund Nielsen" <Does@not.exist.spammer.ha.ha> skrev i en
meddelelse news:am7sgm$170e$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> CORBA derfor søger jeg en bog som dækker følgende 3 godt... jeg
> har lidt kig på følgende bøger men vil meget gerne have andres

Jeg kender ikke ovenstående bøger, men jeg har haft meget glæde af at læse
denne bog:

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0201700433/qid=1032293673/sr=1
-5/ref=sr_1_5/102-7433361-2856120?v=glance&s=books

Den handler dog kun om Java RMI, men det får du så tilgengæld en rigtig god
beskrivelse af.

/Anders

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 18-09-02 01:54

"Anders K. Olsen" > > Jeg skal til at lære noget om Java i netværk dvs.
sockets, RMI og

Jeg har haft stor fornøjelse af 'Java Network Programming' Hughes et al. Den
dækker RMI, Sockets Corba oa. Den indeholder mange små nemme eksempler der
ligesom i Bertel's bog kan bygges videre på.

mvh
JS

Fra : Michael Banzon

Dato : 18-09-02 14:25

Kenneth Laulund Nielsen wrote:
> [...]
> CORBA derfor søger jeg en bog som dækker følgende 3 godt... jeg
> har lidt kig på følgende bøger men vil meget gerne have andres

Jeg følte velbehag *LOL* ved at læse "Java Distributed Computing"
men det er jo også en O'Reilly-bog...

Det tog knap 5 dage at læse den, og nu er jeg |--------------| så klog!
*LOL*

/ Michael