Kattegrus sælges.
Fra : McClouds Maine coon

Dato : 17-09-02 18:42

Kattegrus sælges, Vitakraft Ultra Compact.
Det er fint sand som catrine, extreme clasic og everclean dog uden parfume
og pudder.
Koster 45.-kr for 1 kasse med 8 kg.
Afhentes hos mig, evt. kan det medtages til arbejde i Skovlunde på hverdage.

Hilsen
Henrik McCloud's Maine coon
www.mcclouds.dk

Fra : tahquamenons

Dato : 18-09-02 08:54

Hej Henrik.

Ville bare lige høre hvor mange du har tilbage for jeg vil meget gerne
købe nogle.

Knuzzer fra

Lisbeth Henriksen.

NB. du kan evt ringr til mig på 22-273726.

http://www.kandu.dk/