Ringer kun 2 gange.
Fra : Jógvan Lindenskov

Dato : 17-09-02 18:14

Hmm....Min nye T65 ringer kun 2 gange før den hopper over på mobilsvar. Det
er pisse irriterende, man kan slet ikke nå at tage den. Nogen der kender
det?

Jeg har Telmore.

/Jógvan Lindenskov

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 18:20

> Hmm....Min nye T65 ringer kun 2 gange før den hopper over
> på mobilsvar. Det er pisse irriterende, man kan slet ikke nå at
> tage den. Nogen der kender det?

Ring følgende "nummer" fra din telefon:

**61*+45nnnnnnnn**ss#

Udskift 'nnnnnnnn' med nummeret til din mobilsvar og 'ss' med antal sekunder
du vil vente indtil viderestilling. 'nn' kan være: 05, 10, 15, 20, 25 eller
30

*Fischer

Fra : Devast8or

Dato : 17-09-02 18:58

Mener du ikke at det er ss der kan være 05, 10, 15, 20, 25 eller 30? Skal
n'erne ikke være mobilsvarnummeret?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 18:59

> Mener du ikke at det er ss der kan være 05, 10, 15, 20, 25
> eller 30? Skal n'erne ikke være mobilsvarnummeret?

DOH!
Selvfølgelig!
Så sent er det da heller ikke ..... er det allerede sengetid?

*Fischer

Fra : Devast8or

Dato : 17-09-02 20:58

Hehe. Jeg ville også bare lige være sikker på at jeg også havde forstået
hvad det var du mente :)

Devast8or