Sammenligning: Nokia 7210 & 7650
Fra : Crash Override

Dato : 17-09-02 16:55

Det ser desværre ikke ud til at man på Nokia's hjemmeside kan lave
sammenligninger over de to telefoner, er der nogen her der kender alle
forskellene? Så vidt jeg kan se er der kun kamera på 7650.. men er der
andre forskelle, og har I en idé om hvilken pris 7210 ca vil have?

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : MaRk

Dato : 17-09-02 18:29

Hej

Jeg tror at prisen på 7210 kommer til at ligge på omkring 4K

MaRk
www.mgrj.1go.dk

Fra : Dennis M. Hansen

Dato : 18-09-02 12:37

http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=7210
der kan du se nogle priser på den ....

og her kan du se en sammenligning:
http://www.esato.com/phones/?phone=31&cp=26

Dennis

Fra : Peter Rongsted

Dato : 18-09-02 13:44

"Dennis M. Hansen" <dennis.fjern@dpnet.dk> wrote:

>http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=7210
>der kan du se nogle priser på den ....
>
>og her kan du se en sammenligning:
>http://www.esato.com/phones/?phone=31&cp=26

Pas på med Esato. De har ikke alle fact korrekt. Fx har 7210 IrDA, men
det skriver de den ikke har. Jeg har sendt dem en mail i slutningen af
august og fik svar, at de ville rette. Men det er ikke sket endnu.

Peter

Fra : Crash Override

Dato : 18-09-02 15:15

On Wed, 18 Sep 2002 13:36:37 +0200, Dennis M. Hansen wrote:

> http://www.mobilpriser.dk/index.php?showprod=Nokia&showmodel=7210

mange tak.

Jeg har ladet mig fortælle at de to telefoner er identiske pånær det ydre
samt camera .. det passer jo langt fra :)

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Peter Rongsted

Dato : 18-09-02 15:03

>mange tak.
>
>Jeg har ladet mig fortælle at de to telefoner er identiske pånær det ydre
>samt camera .. det passer jo langt fra :)

Det er 6610 og 7210, som er identiske - bortset fra det ydre.

Peter

Fra : Crash Override

Dato : 18-09-02 18:03

On Wed, 18 Sep 2002 14:03:16 +0000, Peter Rongsted wrote:

> Det er 6610 og 7210, som er identiske - bortset fra det ydre.

Ah okay, nogen har fået informationerne forkert ind

--
crash override
http://streetwise.dk

Fra : Jochke

Dato : 21-09-02 16:42

> [...]
> forskellene? Så vidt jeg kan se er der kun kamera på 7650.. men er der
> andre forskelle, og har I en idé om hvilken pris 7210 ca vil have?

Tror de er svære at sammenligne. På en del punkter F.eks har 7650 et
styresystem (Symbian) men 7210 ikke har.

/Jochke