Re:
Fra : Louise Viborg

Dato : 17-09-02 17:26

Vores Vianna æder også alt. Hun er helt vild med tomtater, pasta,
vandmelon og æble vil hun SÅ gerne smage, men det kan de jo ikke tåle,
så det får hun ikke
Er der så nogen der kan fortælle hvad det er med katte og chokolade. Jeg
ved godt de ikke kan tåle det, men de blir helt rundt på gulvet alle
sammen når vi spiser chokolade (hvilket jeg gør tit!!! Man skal vel ha
sin dosis For det første, så kan de ikke smage sødt, og for det
andet, så har de aldrig smagt det, så det må være noget med lugten.
Killingerne er også helt vilde.

Venlig hilsen
Louise Viborg
Shuno Zahra's norske skovkatte
www.shunozahra.dk - HUNKILLING TIL SALG!

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-09-02 20:15

Jo, men forstår vel at fører sig frem og blive bemærket *G* Aner ikke
hvordan dette indlæg endte her, men det hører altså til nede i Britta
Larsens indlæg Sorry

Fra : Sanne Schmidt

Dato : 17-09-02 20:37

Hejsa Louise

Jaaa jg ved nu ikke om jeg tror på at katte ikke kan smage sødt! Vores Vinja
er der med det samme når der er kage på bordet. Endnu værre er det med is,
spiser vi is så tramper hun rundt på os vores tallarkner is bøtten med mere
og jo hun får skam en lille potion engang imellem så lidt sødt må hun kunne
smage*SS*

Hilsen Sanne
http://www.silver-heart.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 17-09-02 21:26

Hej Sanne!
Jeg har læst mange steder og i mange seriøse kattebøger, at katte ikke
kan smage sødt, så jeg tror på det. Men måske er der en anden "smag" i
sødt, som de kan smage og er helt vilde med?

Knus fra Louise