<Select> og farve
Fra : Bo Rattenborg

Dato : 17-09-02 17:08

Er det muligt at ændre farven på 'seleced' bjælken i <SELECT> ?

Hvorfor er det mon muligt at ændre layout på næsten alle andre elementer på
en html side, men ikke <SELECT>, Radio, Checkbox ?? underligt..........

Bo

Fra : Anders Melchiorsen

Dato : 17-09-02 17:18

"Bo Rattenborg" <bo.rattenborg@[nospam]mail.dk> skrev:

> Hvorfor er det mon muligt at ændre layout på næsten alle andre
> elementer på en html side, men ikke <SELECT>, Radio, Checkbox ??
> underligt..........

For at browseren kan bruge operativsystemets indbyggede faciliteter
til at tegne disse elementer - og det er ikke givet at alle
operativsystemer kan styres så præcis, som CSS giver mulighed for.

Jeg tror nok at i hvert fald Mozilla/Netscape7 kan gøre som du ønsker.

Anders.

--
Min adresse er gyldig i en uge.
Derefter skal (kun) delen '.dJJJ-YY' fjernes.