Keyboard spiller søges
Fra : Jørn Chr. Andersen

Dato : 22-02-01 15:08

Keyboard spiller søges til coverband i storkøbenhavn. Vi spiller følgende:

REM, Red Hot Chilli, Alanis M., Doobie Brothers, U2, Dire Straits, No
Doubt, Eagles, Anouk, Wild Cherry m.fl. Vi er Sanger, sangerinde, Bas,
Trommer, Guitar i alderen 21 til 40 år.

Kontakt: Jørn Chr. Andersen - 40272117 - JCAnders@Worldonline.dk

Fra : Johnny Bonde

Dato : 22-02-01 19:34

Skal jeg smide det ud på vor opslagstavle ??

--

Kjærlig hilsen Mr Smile

Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?
Tjek www.Underholdningsnettet.dk - så får du svar!
Vind Suppe CD'er - Interview med Sussi & Leo & Johnny "Kandis" Hansen

Fra : Jørn Chr. Andersen

Dato : 23-02-01 18:51

Ja tak.........det må du meget gerne........kanon

JCA