Musik til Robinson
Fra : Anne Stokholm

Dato : 17-09-02 15:33

Hejsa...

Er der nogen der ved hvem der har lavet det nummer der bliver brugt i
Ø-Rådet i Robinson? Jeg synes at det lyder som noget Era. Kan jeg have ret?

Med venlig hilsen

Anne Stokholm

--
Flere kanaler!
Flere programmer!

Fra : Brian K

Dato : 17-09-02 15:41

"Anne Stokholm" <tilanne@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa...
>
> Er der nogen der ved hvem der har lavet det nummer der bliver brugt i
> Ø-Rådet i Robinson? Jeg synes at det lyder som noget Era. Kan jeg have
ret?

Hej

Bliss - lost soul

Ligger på "musikken fra robinson" CD (kan købes i alle velasorterede CD
butikker)

mvh
brian

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 17-09-02 16:53

> Hej
>
> Bliss - lost soul

Kære Peter

Skal det ikke ind i faq'en.

--
Mark
Er du musikekspert? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : / / dentro / /

Dato : 17-09-02 18:52

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

| Skal det ikke ind i faq'en.

Jo, jeg tænkte på det samme. Hvad med at det blev overskriften i
FAQ'en, hehe?

/ / dentro / /

Fra : Peter G

Dato : 17-09-02 18:56

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> wrote:

> Kære Peter

Ja min sukkergris?

> Skal det ikke ind i faq'en.

Har Troels den ikke på sin side, som der refereres til i OSS'en?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter. Email address works.
Topposters will likely be killfiled. To avoid, follow netiquette.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 18-09-02 19:22

> Ja min sukkergris?

> Har Troels den ikke på sin side, som der refereres til i OSS'en?

Ikke så vidt jeg kan se. Det er reklamer og kun tre udsendelser.

Det står faktisk kun Irish Boy i OSS'en. Og selvom den kan bruges i ni ud af
ti tilfælde, så savner den selskab tror jeg.

--
Mark
Læs min ugentlige Robinson-klumme:

Fra : Peter G

Dato : 19-09-02 19:50

> Ikke så vidt jeg kan se. Det er reklamer og kun tre udsendelser.

Så hiv dynen af ham og stamp i gulvet!

> Det står faktisk kun Irish Boy i OSS'en. Og selvom den kan bruges i ni
> ud af ti tilfælde, så savner den selskab tror jeg.

Sålænge Troels har sin side oppe overlader jeg det til ham at føre de
tema/reklame-sange han finder relevante. Hvis sangen ikke findes der er det
bare ærgeligt. Ingen grund til at forvirre folk (samt lave dobbelt arbejde)
ved at have to sider med svar på de samme emner.

Fra : Troels

Dato : 19-09-02 19:57

> Så hiv dynen af ham og stamp i gulvet!

Så så!
Den skal nok komme på. Jeg er for tiden bare lige ved at finde ud af noget
med noget PHP og mysql så folk selv kan tilføje og jeg så bare skal rette
til hvis noget gør galt. Lidt doven er man vel

/Troels

Fra : Peter Theglev

Dato : 17-09-02 20:15

d. 17/09/02 16:33 skrev Anne Stokholm på tilanne@yahoo.dk i artiklen
am7efh$j2$1@tux.netsite.dk:

> [...]
>
> Er der nogen der ved hvem der har lavet det nummer der bliver brugt i
> Ø-Rådet i Robinson? Jeg synes at det lyder som noget Era. Kan jeg have ret?

.... Der blev udgivet en Robinson CD sidste år med en masse musik i den stil
(bl.a. flere numre af Bliss).
Den fås for skallede 30,- kroner i T.P. Musik (købt på Gl. Kongevej, Frb. i
dag)

Peter