MS Windows
briani 27239
Gif til bmp
Fra : Don_E

Dato : 17-09-02 14:52

Hej.
Det er måske OT. Men jeg aner virkelig ikke hvor jeg
skal stille mit Q.
Jeg har ca. 1500 små Gif billeder som jeg vil have
lavet om til bmp. Jeg kan gøre det i Paint, men det er
kun ét af gangen
Er der en der har en anden måde at gøre det på
ville jeg sætte pris på det, for jeg bliver jo aldrig færdig!

--
/DonE

Fra : scn

Dato : 17-09-02 15:01

"Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
> kun ét af gangen
> Er der en der har en anden måde at gøre det på
> ville jeg sætte pris på det, for jeg bliver jo aldrig færdig!

http://www.fcoder.com/support/go.php?id=icp-d

eller prøv at søge på image convert
www.google.com

Søren
http://www.soerennielsen.dk/akvarie/

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 17-09-02 15:12

--
Lars

Fra : Leony

Dato : 18-09-02 10:21

"Don_E" <don_e@stofanet.INVALID> skrev i en meddelelse

> Jeg har ca. 1500 små Gif billeder som jeg vil have
> lavet om til bmp. Jeg kan gøre det i Paint, men det er
> kun ét af gangen

Irfanview er gratis og der er mulighed for batchconversion.
http://www.irfanview.com/

--
mvh Leony..........Se mit casemod:
http://home.worldonline.dk/~vinci/

Fra : xxx@nowwhere.com

Dato : 18-09-02 16:55

On Tue, 17 Sep 2002 15:51:39 +0200, "Don_E" <don_e@stofanet.INVALID>
wrote:

> [...]
>kun ét af gangen
>Er der en der har en anden måde at gøre det på
>ville jeg sætte pris på det, for jeg bliver jo aldrig færdig!

Hent Irfanview her: http://www.irfanview.com/ (freeware)
Konverterer i batchmode lige så mange ad gangen, som du ønsker.

mvh
Flemming

Fra : Don_E

Dato : 19-09-02 20:54

<xxx@nowwhere.com> skrev i en meddelelse
> Hent Irfanview her: http://www.irfanview.com/ (freeware)
> Konverterer i batchmode lige så mange ad gangen, som du ønsker.
>
> mvh
> Flemming

Tak det var sgu' dejligt!
--