req: Crossroad, Bagdad cafe og Cuttroat is~
Fra : Frank Nielsen

Dato : 17-09-02 14:35

jeg har nu i nogen tid ledt efter disse film i digital form
er der nogle der kan hjælpe...

Crossroads Blues filmen
Bagdad cafe også kaldet Out of Rosenheim
Cuttroat Island eller på dansk skatteøen

tak

Fra : Per Kristensen

Dato : 17-09-02 14:58

"Frank Nielsen" <frank@fremtidens.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har nu i nogen tid ledt efter disse film i digital form
> er der nogle der kan hjælpe...
>
> Crossroads Blues filmen
Orv, jeg ville gerne have musikken fra filmen, især duellen til sidst.

> Bagdad cafe også kaldet Out of Rosenheim
> Cuttroat Island eller på dansk skatteøen
Hvorfor dog???

Fra : Devast8or

Dato : 17-09-02 15:19

Cutthroat Island hedder ikke Skatteøen på dansk men Djævleøen. Bare så ikke
du får fat i en forkert film :)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 17-09-02 15:30

"Frank Nielsen" <frank@fremtidens.dk> writes:

> jeg har nu i nogen tid ledt efter disse film i digital form

altså dvd ?

> Bagdad cafe også kaldet Out of Rosenheim

Den har jeg set i laserdisken, jeg mener det var en region 1
udgivelse.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 17-09-02 15:54

"Frank Nielsen" <frank@fremtidens.dk> skrev:

>Cuttroat Island eller på dansk skatteøen

Niks. Cutthroat Island hedder Djævleøen på dansk.

--
Niels Søndergaard

Besøg Bøfsiden: http://www.titlevision.dk/boeuf.htm
Suveræn samling af sproglige smuttere

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 17-09-02 16:42

Frank Nielsen skrev:

> Crossroads Blues filmen

Ah, dén med Britney Spears!

> Bagdad cafe

Ah, dén med Saddam!

> Cuttroat Island

Ah, dén med Guybrush Threepwood!

--
Mvh. Peter
"The spaceships hung in the sky in much the same way that bricks don't."

Fra : Per Kristensen

Dato : 18-09-02 07:43

> Ah, dén med Guybrush Threepwood!
>
> --
hehe hvor kult ;)

Fra : CK

Dato : 19-09-02 14:37

> [...]
>
> Crossroads Blues filmen
> Bagdad cafe også kaldet Out of Rosenheim
> Cuttroat Island eller på dansk skatteøen

Jeg har Cutthroat Island på laserdisc. Den kan du få for en 50'er

Mvh
Christian

Fra : Frank Nielsen

Dato : 20-09-02 13:23

> Jeg har Cutthroat Island på laserdisc. Den kan du få for en 50'er
>
> Mvh
> Christian

sorry men jeg har ingen laserdisc afspiller så...

ellers tak