MS Windows
briani 27239
Alle filikoner er ødelagt
Fra : Erik Andersen

Dato : 17-09-02 14:32

En kollega har fået dette problem.

Installerede et spil, som han ikke kunne få til at fungere. Afinstallerede
herefter spillet. Herefter har alle filikoner fået samme design (Quatro Pro
design). Indholdet i filerne fungerer og ser ud, som de skal.

Nogen der kan hjælpe?

Erik

Fra : Morten

Dato : 17-09-02 14:57

> [...]
> herefter spillet. Herefter har alle filikoner fået samme design (Quatro Pro
> design). Indholdet i filerne fungerer og ser ud, som de skal.

Det kan TweakUI klare, i hvert fald i den udgave, jeg bruger under
win98se. Muligheden ligger under fanebladet Repair. Måske det samme
gør sig gældende i udgaven til XP (hvis det er din kollegas styresystem)?

Til win98 m.fl.:
http://www.microsoft.com/ntworkstation/downloads/PowerToys/Networking/NTTweakUI.asp

Til winXP:
http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/downloads/powertoys.asp

Mvh.
Morten

Fra : Kim S. Poulsen

Dato : 18-09-02 10:58

On Tue, 17 Sep 2002 15:31:35 +0200, "Erik Andersen"
<erik_a@post3.tele.dk> wrote:

> [...]
>herefter spillet. Herefter har alle filikoner fået samme design (Quatro Pro
>design). Indholdet i filerne fungerer og ser ud, som de skal.

Prøv at starte maskinen i fejlsikker tilstand, så gendannes icon
cachen på HD.
Kim