Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Coolpix 5000
Fra : Ac00n

Dato : 17-09-02 12:53

Hejsa,

Jeg har på nuværende et SLR Nikon. Ikke digital.
Er det muligt på nogen måde at bruge mine objektiver derfra på en Coolpix
5000 ??

Mvh
Thomas

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 17-09-02 13:18

Nej så skal du ud og købe en D100 eller en D1, alternativ kan du måske finde
et brugt kodak hus til nikonobjektiver.

Claus

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 17-09-02 13:20

Et D1 hus kan du idag finde brugt til omkring 20.000,-

Claus

Fra : Ac00n

Dato : 17-09-02 13:24

hehe.. Derfor ville der være lidt bedre med Coolpix 5000.
Den koster ikke nær så meget.

-T

Fra : \(4690\) Claus Smith

Dato : 17-09-02 13:31

jepper, men så må du undvære at kunne bruge dine nuværende objektiver.

Claus

Fra : Broholm

Dato : 17-09-02 19:39

Hejsa

Afhængig af hvad du skal bruge det til tror jeg ikke du komme til at savne
dine objektiver.
Jeg har selv et Nikon SLR med både tele- og vidvinkel obj og har lige købt
et CP 5000 og efter en ferie i Schweiz var der næsten ikke taget billeder
med SLRén (1½ film), men flere hundrede med CPén, men selvfølgelig hvis du
har brug for at kunne bruge dine objektiver er du nok nød til at krype til
korset og købe en D1

Best Regards
Broholm