sms afsendelse fra t65
Fra : klaus Bergh

Dato : 17-09-02 12:50

Hej

Hvordan pokker sætter man sin t65 op til at sende mail Jeg har telia abb, og
mail adresse hos opasia(teledanmark), eller stofa internet.

Håber nogen kan hjælpe...

på forhånd tak

Klaus

Fra : klaus Bergh

Dato : 17-09-02 12:51

Det var ikke sms jeg mente, men mail afsendelse, sorry

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 14:10

Selv om du giver en del oplysninger, mangler vi mange detaljer.

Jeg forudsætter at du vil hente din POP3 mail via den indbyggede klient i
telefonen?

I så fald skal du jo have en brugbar forbindelse til internettet.
Altså et opkaldsnummer, brugernavn + adgangskode der giver adgang til
internettet ved opkald fra mobiltelefon.
Det gør f.eks. Opasia Std. og Plus samt Nettid fra TDC. Visse andre
abonnementer kan også.

Alternativt er der jo GPRS, men det kræver jo et ekstra abonnement.

*Fischer

Fra : ZoFOng

Dato : 17-09-02 13:46

Har du så også et 'Data abb. fra telia?

Fra : Fischer

Dato : 17-09-02 14:03

> Har du så også et 'Data abb. fra telia?

Næsten alle abonnementer understøtter data.
Hvis telefonen har indbygget mail-klient er det ikke nødvendigt med et
specielt mobil-abonnement.
Til gengæld er der specielle krav til internet-abonnement.

*Fischer