MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Usb keyborad XP install
Fra : RangerDude

Dato : 17-09-02 12:11

Hej alle,
Jeg har en lille problem. Når jeg prøver at installere XPpro virker mit usb
tastatur fint - lige pånær F-tasterne. Dvs. jeg kan ikke trykke F8 for at
komme videre ved setup for at acceptere MS licens. Det er ret irriterende.
Kan man lave en F8 kode på en eller anden måde eller hvad? Nogen der ved
hvordan jeg kommer videre?

Det er et Logitech Internet Navigator Keyboard og Abit IT7 motherboard.

Fra : Erik Henrichsen

Dato : 17-09-02 12:15

Har du enablet UBS keyboard i Bios?

mvh
Erik

Fra : RangerDude

Dato : 17-09-02 12:25

Jep - det har jeg. Har ordet med bios- og prøvet at slå USB2.0 fra og til,
men det er stadig det samme problem.

Der er ingen ps2 porte på det motherboard - kun 8xUSB. Så det er rimeligt
irriterende det ikke reagerer på F-tasterne.

Fra : RangerDude

Dato : 17-09-02 12:36

Jeg har løst det.
Har godt nok ikke set sådan en F-lock tast før. ;)

Fra : Jens Petersen

Dato : 17-09-02 17:43

On Tue, 17 Sep 2002 13:36:13 +0200, "RangerDude" <rangertm@mailme.dk>
wrote:

>Jeg har løst det.
>Har godt nok ikke set sådan en F-lock tast før. ;)

Fortæl fortæl!

--
Jens

Jesus is coming! Everyone look busy.

Fra : RangerDude

Dato : 17-09-02 23:47

Det var simpelt. Det var ikke noget i vejen med noget som helst. Det
keyboard har bare en F-lock ligesom Num-lock og Caps-lock. Hvis ikke F-lock
er aktiveret, fungerer alle F-tasterne som genveje til mail, internet,lyd
osv.. den skulle bare være on så F-tasterne var F1, F2 osv. :)

Fra : Pico

Dato : 17-09-02 17:07

RangerDude wrote:
> Jeg har løst det.
> Har godt nok ikke set sådan en F-lock tast før. ;)

Det var da godt og så lærte vi andre ogsåen hel masse
var det ikke en ide at fortælle hvad du gjorde, der sider
måske andre med lignende problemer.
Pico