Fjernsupport XP
Fra : Towli

Dato : 17-09-02 10:48

Hej

Jeg og min ven har begge xp installeret og begge fjernet markering i xp's
firewall.
Når vi forsøger fjernsupport skriver den "fjersupportforbindelsen kunne ikke
oprettes, da navnet på fjernværten ikke blev fundet. Prøv igen".

Navnet står som "administrator".

Jeg har en cc router - skal der åbnes et eller andet i den for at kunne
benytte fjernsupport (og iøvrigt åsse icq phone som jeg heller ikke kan få
til at virke)

10000 tak for hjælpen

/T

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 17-09-02 11:13

"Towli" <towli@oldboyz.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> benytte fjernsupport (og iøvrigt åsse icq phone som jeg heller ikke kan få

Du skal route port 3389/tcp ind til din maskine.

/Brian