Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
batch conversion i IrfanView
Fra : Peter Holm

Dato : 17-09-02 09:10

Hejsa,
nogen der kan fortælle mig om man kan batch convertere OPLØSNINGEN i
IrfanView?
Jeg kan kun finde størrelse, farver osv.

Alternativt - hvordan gør man i PhotoShop?

Mvh
Peter Holm
phc@mail1.stofanet.dk

Good Luck - Big Fortune - Long Life

Fra : Peter Holm

Dato : 17-09-02 09:15

sorry - har fundet det *s*
Peter

Fra : emj

Dato : 17-09-02 09:31

On Tue, 17 Sep 2002 10:14:43 +0200, "Peter Holm"
<petersigerhej@stofanet.dk> wrote:

>sorry - har fundet det *s*
>Peter

Hvor?
Jeg kan ikke se, at man kan ændre opløsning ved batchkørsel.
Man kan ændre filtype og man kan ændre kompression, men hvor finder du
ændring af opløsning?
Hilsen emj

--
http://mytrip.dk/enterpol/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : Peter Holm

Dato : 17-09-02 17:56

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> [...]
> Jeg kan ikke se, at man kan ændre opløsning ved batchkørsel.
> Man kan ændre filtype og man kan ændre kompression, men hvor finder du

Udfor "Output format", ikke under Advanved Options.
Peter

Fra : emj

Dato : 17-09-02 18:43

On Tue, 17 Sep 2002 18:55:42 +0200, "Peter Holm"
<petersigerhej@stofanet.dk> wrote:

>Udfor "Output format", ikke under Advanved Options.

Jo, det er netop under Advanced Option, ser jeg nu, at man kan vælge
"set advanced options" og indtaste hvilken ny opløsning, man ønsker.
Hilsen emj

Fra : Peter Holm

Dato : 17-09-02 19:41

> Jo, det er netop under Advanced Option, ser jeg nu, at man kan vælge
> "set advanced options" og indtaste hvilken ny opløsning, man ønsker.
> Hilsen emj
> --

OK, så har vi vist ikke samme version *s*
Peter

Fra : Ole Helms

Dato : 17-09-02 17:34

"emj" <emj@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg kan ikke se, at man kan ændre opløsning ved batchkørsel.
> Man kan ændre filtype og man kan ændre kompression, men hvor finder du

Du ska se under Batch > Set Advanced Options. Midt på siden står der: set
DPI. Jeg tror først muligheden er kommet med i de senere udgaver.

--
Venligst
Ole Helms