"tror" Billy er alt ædende ;)
Fra : Britta Larsen

Dato : 17-09-02 08:55

Hej alle sammen :)

Jeg og sønnen er syg med opkast og hvad der til høre, så vi er på vand og
tørt brød, så min søn på 1½ år satte sig ned ved sidden af katten og bed et
lille stykke brød af og gav katten det, og han spiste det med stor velbehag
:)

en lille sjov episode i den triste og trætte tid :)

K.h.

Britta og Michael og Billy the cat ;)

Fra : Pernille Scharff

Dato : 17-09-02 12:02

*LOL* vi var inviteret ud til min svigermor for nylig, og hun serverede
bl.a. nogle meget spændende muffins med oliven og bacontern. Hendes ene
kat Møffe var helt syg for at få noget af min muffin, så jeg gav ham en
stump og forventede at han ikke ville spise det, men han syntes det var
vildt lækkert og tiggede efter mere. Jeg tror det endte med at han
spiste ca. 1/4 muffin....behøver jeg at sige at lige netop den type
muffins for eftertiden vil blive omtalt som Møffins??

Vores Polgara har fornylig præsteret at stjæle og spise indtil flere
stykker vandmelon, og i går spiste hun hindbær....jeg vil ikke kalde
hende altædende, men det er dæl'me tæt på

God bedring til jer begge!

/Pernille

Fra : Cindie Iwersen

Dato : 17-09-02 17:34

Hejsa

Jeg har oplevet at Pjevs engang stjal en havl honningmelon fra bordet og ejg
har edda oplevet at han spidste alle kerner fra en honningmelon. Desuden
elsker han mandariner fra dåse og rosiner, da har jeg oplevet hvordan han
har "dræbt " en kasse rosiner. I skulle have set stuen..... *suk*...
Gismo er mere til mais fra dåse og rå kød.

De er skøre de dyr, men undvære kan man ikke.

mvh Cindie, Pjevs og Gismo