Katja Kean
Fra : Anders Helmer

Dato : 22-02-01 13:45

Er der nogen der ved, om der er et sted hvor man kan finde nogle
filmklip med Katja Kean, eller bare nogle gode billeder.

Anders

Fra : Lars

Dato : 22-02-01 14:01

"Anders Helmer" <anders.helmer@uvm.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved, om der er et sted hvor man kan finde nogle
> filmklip med Katja Kean, eller bare nogle gode billeder.
xxxxxxxxxxxxxxx
Kig i dk.binaer.erotik.nordisk, der er lige blevet postet en
masse......billeder og i dk.binaer.erotik.film er det nok ikke helt umuligt
at finde film, kunne jeg forstille mig.

--

/Lars
"This message was transmitted on 100% recyclable electrons"

Fra : Lord Nikon News

Dato : 22-02-01 23:52

Når du nu siger Katja Kean, så skal det nævnes at hun er gæstebartender på
James B, i Skanderborg den 24/3... Det bliver for godt. Jeg har lidt
billeder, skriv og jeg sender