MS Windows
briani 27239
XP Home boot problem
Fra : Connor

Dato : 17-09-02 07:50

Hej NG

Når pc'en booter op går xp i stå ved den blå skærm hvor der står windows
startes. Den er ikke frosset da man kan flytte musemarkøren.
Harddisklampen står og blinker i et stykke tid som om den forgæves forsøger
at fortsætte bootprocessen.
Håber virkligt at der er en der har et godt råd.

bunkort: Intel SE440BX-2
cpu: intel 500 mhz
Riva TNT 2 (AGP)
320 sd ram
logitech usb mus
soundblaster pro lydkort (ISA)
Netkort: ? (PCI)

M.v.h

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 17-09-02 16:01

"Connor" <connor@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
forsøger
> at fortsætte bootprocessen.
> Håber virkligt at der er en der har et godt råd.

Jeg vil tro det er noget af dit hardware der ikke kan køre med XP.
Hvilket der kan være tale om kan du finde ud af her:
http://www.microsoft.com/hwdq/hcl/

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.