Anna Sørensen f 9 maj 1863 i K
Fra : Steen Thomsen

Dato : 17-09-02 00:14

Hendes far er gårdmand i Kærby, men hvad hed han og moderen? Og
hvornår levede de?

Hun er gift 1893 (hvor?) med Sophus Thomsen (1856 -), og de havde da
en lille gård et sted mlm Næstved og Slagelse, 7/4 mil (13 km fra
Næstved, der er vist længere til Slagelse. De er ikke fundet i FT
1880, 1890 1901 i Fuglebjerg eller Førslev. Senere var han vist
sælger.

3 børn:
Berthine Thomsen f 8 mar 1893.
Lorenz Thomsen f 21 apr 1897.
Jenny Thomsen f 23 dec 1899.

Alle bidrag modtages med taknemmelighed.
--

De bedste hilsner
Steen Thomsen

Steen Thomsen http://www.danbbs.dk/~stst/
Frederikssundsvej 128 H st-th
DK 2700 Brønshøj
Danmark
Tlf: +45 3880 0202 steenthomsen@danbbs.dk

Fra : Peter Buch

Dato : 17-09-02 10:29

"Steen Thomsen" <steenthomsen@danbbs.dk> skrev i en meddelelse
> Hendes far er gårdmand i Kærby, men hvad hed han og moderen? Og
> hvornår levede de?

Hej Steen

Kunne det være samme som fundet på familysearch:

Ane Elise Marie SORENSEN
Sex: F

Event(s):
Christening: 09 May 1863
Kalundborg, Holbaek, Denmark

Parents:
Father: Soren Christian SORENSEN
Mother: Ida Conctantine Henriette GRASEN

mvh.

Peter Buch

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 17-09-02 16:28

Hej Steen
jeg så efter i dag i mikrokort over Rørby sogn, Holbak amt, men fandt hende
ikke umiddelbart, så måske er Peter Buch på det rigtige spor?

Kjeld Jakobsen

Fra : Familien Kristensen

Dato : 17-09-02 17:04

> [...]

> Næstved, der er vist længere til Slagelse. De er ikke fundet i FT
> 1880, 1890 1901 i Fuglebjerg eller Førslev. Senere var han vist

Hej Steen!
Da jeg er bosat i Næstved og lokalkendt, kan det være at de boede (længst
væk fra Næstved) Hyllinge sogn eller (næstlængst væk fra Næstved) Vallensved
sogn. Stedbetegnelsen kunne være Harrested eller Kyse.

--
Venlig hilsen
Jeannie Kristensen